Hejsa iværksættere!! Jeg har fået en tanke i hovedet som jeg ikke kan slippe af med - tanken om en ny simpel internetbank; en bank som er inspireret af "Telmore"-tankegangen: Sæt kunden i centrum, udfør din forretning på nettet, men gør det bedre og billigere - og simpelt! Flere herinde husker nok den legendariske "Millionær konto" - altså en konto hvor du fik en grotæsk lav rente, men havde chancen for at vinde på lodder uddelt pr. 100 kroner som var indsat på din konto. Hvorfor ikke støve denne finasielle tanke lidt af og tilbyde: Du får chancen for at vinde millionen, med 1 lod for hvert 1.000 kroner du indsætter - MEN samtidig får du også 2% på hele dit indestående! Banken giver derved muligheden for at vinde den helt store gevinst plus en reel og fair rente. Netto renten skulle så være omkring de 4% som de store banker tilbyder pt. (dvs. 2% på indestående, og 2% til lotto-puljen) Pengene skal være frit tilgængelig for kunden; ergo skal pengene kunne hæves/indsættes frit via et simpelt web interface. Jeg ser for mig de tre Telmore bokse: 0 DKK i oprettelse, 2% i rente, vind op til 1.000.000 Er det mig som er bidt af en gal lotto-spiller, eller er det ikke et opsparingsprodukt som ville kunne vinde indpas for os spilleglade danskere? Indsætte penge på en konto, få en reel rente og rent faktisk også få en lottokupon i hånden - chancen for at løbe med den store gevinst! Ville du benytte dig af en simpel onlinebank som tilbød ovenstående produkt? Jeg ville.... Men skyd endelig fra boven - jeg går hverken ned eller bliver ked af det hvis det er en dårlig ide. Måske er mit næste job som internetbankmand, heheh ;-) Smiles kobie |
Hej
Personligt ville jeg ikke bruge 50% af mit afkast på "lottokuponer" som nedsat rente og gevinst chancer,
men det afhænger nok af hvem man er