Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkeltmandsvirksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil gerne starte en enkeltmandsvirksomhed, men.

Jeg ved ikke præcist hvad jeg skal handle med, om det bliver elektronik, tøj, parfumer eller hvad det nu end bliver. Hvad skal jeg så gøre for at oprette firma, da jeg skal bruge cvr nr til at finde ud af produkt priser og først ud fra produkt priserne kan jeg bestemme mig for hvad jeg vil handle med.

Fx. jeg kan ikke kalde enkelmandsfirmaet for elektronikworld og så finde ud af at jeg vil sælge tøj hvor ens hjemmeside skal hedde tøj.dk. hvordan gør man lige det. eller er der et sted hvor kæden er hoppet af for mig?

Mvh. Christian Lykke

Ps: bær lige over med mig.

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:15

Jeg har taget Amino's iværksætter kursus. Det vil jeg helt klart anbefale dig, da du ikke umiddelbart i mine øje er klar til at starte endnu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29

Mette Møller Nielsen:

Jeg har taget Amino's iværksætter kursus. Det vil jeg helt klart anbefale dig, da du ikke umiddelbart i mine øje er klar til at starte endnu.

Tjaaa... Man kan også tage den på den hårde måde, og finde ud af hvor hårdt det i realiteten er, når man rammer første momsangivelse eller selvangivelse :-) Jeg startede også helt på bar bund, men jeg lærte formenligt mere de første 6 mdr, jeg var selvstændig, end jeg har lært de 10 år jeg har gået i folkeskole.. Kort sagt, man skal udleve sin drøm og hensætte penge til rådgivning - og så bare komme der ud af :-) Det er kun 3 ting, til at man får succes! Arbejde, markedsføring, mere hårdt arbejde! ;-)

Og for at tilføje lidt til trådstarterens spørgsmål, så kan du også vælge et "paraply" navn, hvor der er plads til flere meget forskellige "butikker".. Fx mit ene firma hedder Swop Group - og med sådan et navn, kan man praksis talt sælge det meste under.. Så bare finde et hoved-navn - og så skrive alle steder, også faktura etc.. Swop NAVN, en del af Swop Group..

Bare en idé :-)

Good luck!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)