Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du skrive spunde tekster?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg leder efter en som kan skrive tekster i spunden format.

Teksterne skal spindes både på sætnings- og ordniveau, og være på mindst 270 ord.

Jeg har absolut ingen anelse om hvad sådan noget koster, så skriv gerne et godt tilbud her i tråden eller på en PB :-)

{Jeg ser frem til|Jeg glæder mig til|Jeg venter spændt på} at {høre fra dig|få et godt tilbud|du kontakter mig}

PS: Det her skal ikke udvikle sig til en debat om hvorvidt spundne tekster er gode eller ej. Jeg skal bare bruge dem og leder efter en til at skrive dem :-)

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 07:46
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:18
Undskyld jeg spørger dumt - men er det ikke meningen at man bare selv skal download en robot, og så få den til at spinde ordene for dig.

Ved ikke noget særligt om emnet - men du gør det da meget godt selv i dit indlæg.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:21

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Undskyld jeg spørger dumt - men er det ikke meningen at man bare selv skal download en robot, og så få den til at spinde ordene for dig.

Korrekt, men robotten skal stadig havde ordene fra dig. Så grundartiklen skal altså skrives, og så skal der findes alternativer alle de steder det er muligt efterfølgende. Tror det er dette han søger

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:40

Hej leahciM

Jeg kan sgu ikke lade være med at smile hver gang jeg læser din signatur, den med din email skrevet bagfra genialt det der Big Smile

Sorry for off topic!

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 08:44

Mark MK:

Korrekt, men robotten skal stadig havde ordene fra dig. Så grundartiklen skal altså skrives, og så skal der findes alternativer alle de steder det er muligt efterfølgende. Tror det er dette han søger

Det vil også give en meget dårlig tekst. Hvis jeg nu skulle skrive om brændeovne ville en robot godt kunne erstatte fyr med {pejs|ildsted|fyr|oliefyr|varmekilde} og en masse andre mere eller mindre passende synonymer. Men hvis jeg skrev fyr senere i teksten kunne man få en tekst hvor der stod at "han var pejs og flamme" og det ville jo ikke være godt.

Derudover kan en robot ikke spinne på sætningsniveau. Det vil sige at man tager en sætning og ændrer ordstillingen og generelt prøver at omformulere den så meningen er den samme med ordene er helt forskellige:

{Jeg elsker smør|Smør er noget af det jeg bedst kan lide|Jeg bruger aldrig margarine|Fedtstof på brød - mums}

Derfor bliver det meste af teksten nødt til at blive skrevet af et menneske, og hele teksten gennemgået efterfølgende

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:22
POLM:

Mark MK:

Det vil også give en meget dårlig tekst. Hvis jeg nu skulle skrive om brændeovne ville en robot godt kunne erstatte fyr med {pejs|ildsted|fyr|oliefyr|varmekilde} og en masse andre mere eller mindre passende synonymer. Men hvis jeg skrev fyr senere i teksten kunne man få en tekst hvor der stod at "han var pejs og flamme" og det ville jo ikke være godt.

Derudover kan en robot ikke spinne på sætningsniveau. Det vil sige at man tager en sætning og ændrer ordstillingen og generelt prøver at omformulere den så meningen er den samme med ordene er helt forskellige:

{Jeg elsker smør|Smør er noget af det jeg bedst kan lide|Jeg bruger aldrig margarine|Fedtstof på brød - mums}

Derfor bliver det meste af teksten nødt til at blive skrevet af et menneske, og hele teksten gennemgået efterfølgende

Okay - jeg havde bare undervurderet sværdhedsgraden af det, troede det var noget mere lige til.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 09:42

Okay - jeg havde bare undervurderet sværdhedsgraden af det, troede det var noget mere lige til.

Det kan det også sagtens være, og det er en af grundende til at det ikke giver så god effekt at gøre det mere - der er for mange folk som har lavet for dårlige tekster, og det har google fået øjnene op for.

Så skal det gøres skal det gøres ordentligt Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:50

DesignYOU:

Hejsa

Prøv at tag fat i Hans Stokholm Kjer her fra Amino måske han kan hjælpe dig, han er ret dygtigt.

/allan

Tak for referencen, Allan.
Jeg har ikke prøvet at skrive den slags tekster før, men jeg er da sikker på, at det falder mig meget nemt.

Venlig hilsen
Hans

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 21:07

Tak for alle jeres svar - jeg har nu snakket med Hans om det.

Hvis du læser det her og også gerne vil skrive spundne tekster må du stadig gerne skrive - man kan altid bruge en ekstra "spinder" Big Smile

Philip

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)