Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MySQL/FTP backup klient til Windows

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg efterhånden prøvet en masse software af, uden held.

Webdrive
Til at 'oprette' FTP forbindelser som drev, har desuden en synkroniseringsklient så jeg kan opdatere en mappe, med det som ligger på FTP serveren.

Handybackup 6.9.5
Køre, tager backup, men kigger man i backup filerne indeholde de alle kun 4 linier med brugen omkring mysqldump kommandoen 

Auto Backup for Mysql Standard
Har købt license, men den virker - kan ikke taste den ind.  

EASEUS Todo Backup
Laver et backup image - det fungere faktisk godt nok. Problemet er at de andre klienter ikke fungere.

Mine tanker er at lave en backup af MySQL / FTP hver nat. Jeg har nu prøvet at synkronisere FTP/MySQL mod lokale filer, og så bruge EASEUS Todo Backup til at lave et dagligt image. Alle overstående programmer skulle kunne gøre det, det virker bare ikke.  

Hvordan løser i det?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:34

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:58

Den kan jeg ikke bruge. Det er ud til at være et script der skal køre på serveren? Det jeg gerne vil have er en klient på min PC, der henter MySQL data fra mysql serveren :-).

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:08

Det tror jeg simpelthen slet ikke du kan opnå.

Det nemmeste ville nok være at få en aftale med webhotellet om at få lov at lave en sådan backup.

De er vel til at tale med nuSurprise Surfcellar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:13

Har du adgang til 3306/MySQL hos din udbyder? Eller kan du kun nå den internt på webhotellet?

Hvis du kan nå den fra din computer, kan du bruger MySQL Administrator - Det er gratis!

Vi har selv brugt det i perioder, for et års tid siden, og det fungerede fint.. Nu tager vi så bare lokale dumps og flytte ud af serveren, men nu ejer vi jo også serverne..

Mht FTP, kender jeg ikke noget! Men jeg har tilfældigvis læst om SyncBack Freeware tidligere idag, men jeg har ENDNU IKKE afprøvet det endnu.

Hvis du prøver SyncBack, vil jeg gerne høre din feedback, får løbende spørgsmålet nemlig :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:22

Jeps... jeg har hul ud til begge databaser, og kan sagtens oprette forbindelse (der er givet adgang til 1 fast IP adresse). Prøver dine forslag.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:34

så kan du oprete en batchfil som starter telnet-adgang til db'en, og som derefter downloader din db i backup-form (som tekstfil)

den kan så sættes til at køre hver nat.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)