Hej Amino, Jeg har fået en ide om en side jeg vil bygge, hvis i nu forstiller jer et tv program som bare viser hvad der sker i din by. Jeg har lavet en lille bitte beta, der har illustrerer hvordan siden virker. www.townmeet.tk Siden bliver lavet så du kan logge ind, hvis du har en bruger på twitter, facebook,google m.v. og så kan man oprette en begivenhed, hvis man vil kunne skrive begivenheder som virksomhed, skal man godkendes af en admin. Dette sker for at mindske den useriøst som nogle folk synes ville være sjovt. Så man søger på byen man vil se om i søgebaren og vupti så ved du hvad der sker i den by. så kan alt fra biografer, mægler, sports begivenheder m.v. skrive deres arrangementer på siden. og vi enkelte private bruger kan også, men det kan sorteres fra i søgningen ude til højre. Sådan man får sorteret alle de useriøse fra :) Der skal selvfølgelig bygges MEGET på siden, dette er bare et lille snit af min ide, leger med idé om RSS Feed, Chat (Så man kan skrive med andre folk fra den enkelt by) og meget meget mere.. Så hvad synes i ? :) |
Ikke nogen der vil forstille om de kan lide min idé ?