Hej Amino, Jeg leder efter software til Mac/iPhone, der kan gøre min hverdag lidt lettere. Kan det hele samles i et program, er det super. Findes det ikke, er jeg meget interesseret i hvilke forskellige programmer, der skal til. Kan de synkroniseres mellem Mac og iPhone er det klart en fordel. Jeg søger: - Program/hjemmeside der sætter artikler, video, blogs i "kø". Beskrivelse: Hver dag bliver min twitter, facebook mv. fyldt med inspirerende ting. Som oftest har jeg dog ikke tid til at kigge det igennem, når jeg modtager det. Jeg søger derfor et program eller en hjemmeside, hvor jeg kan ligge tingene i "kø", så jeg sikrer, jeg får det hele med. Jeg sender i øjeblikket links til min email, med det bliver hurtigt uoverskueligt. - Program/hjemmeside til Goal-setting. Beskrivelse: Jeg har utroligt god erfaring med forskellige goal-setting teknikker. Jeg skriver dem som oftest som note på min iPhone eller på et stykke papir, men det irriterer mig, at jeg ikke har et samlet overvlik over alle mine mål og projekter. - Program/hjemmside til to-do lister. Beskrivelse: Jeg holder meget af to-do lister, da de giver mig et bedre overblik i daglidagen. Men som goal-setting bruger jeg oftest noter eller et stykke papir. Det ville være rart med et program, der kunne holde styr på de ting jeg skal nå, og hvor man har mulighed for at overføre ting, jeg ikke når i dag. God weekend, ser frem til at høre fra jer. De bedste hilsner, Lars Juul Madsen |
Du skulle læse Gettings Things done, altså om Gtd systemet, det vil hjælpe dig enormt.
ellers er der 37signals aps som basecamp osv
eller rule.fm gratis oprettelse i denne måned