Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16.000.000 "venner" på MySpace.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
En af mine venner synes jeg skulle hoppe med på MySpace bølgen.... gider egentlig ikke, men så i hendes "venneliste" at hun havde et par interessante, endog uhyre kendt kendisser... so what the heck... lad mig da lege lidt i det space.

Mens jeg var ved at rette min profil til, havde jeg pludselig fået en ven på min venneliste, en "Tom"... klikkede omkring hans profil: http://www.myspace.com/tom

16.000.000 venner på hans liste!

Ergo formoder jeg han sidder og tilføjer alle nye profiler til sin venneliste - eller han har et program der gør det for ham... for 16.000.000 -- så meget kan man huleme ikke nå at klikke sig til!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:26
Rettelse!

160.000.000 venner....!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:31
Hej Lasse

Det undrede også mig, så jeg undersøgte det, Tom er ham der styrer det og hjælper folk hvis de har nogle spørgsmål osv, så han er en del af myspace

Hilsen

Jonas

When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:39
Hehe det ser lidt vildt ud.

Men jeg tror måske det kan have noget at gøre med at han er grundlægger eller noget i den stil

Der står følgende på hans side:

About me:

I''m Tom and I''m here to help you. Send me a message if you''re confused by anything.
Before asking me a question, please check the FAQ to see if your question has already been answered.

I may have been on your friend list when you signed up. If you don''t want me to be, click "Edit Friends" and remove me!

Also, feel free to tell me what features you want to see on MySpace and if I think it''s cool, we''ll do it!

Så det kan nok roligt antages at det er noget der sker pr. automatik :)

/Peder

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:43
Ja tak... det er også blevet min konklusion efter jeg fik kigget på hans profil; at han er en del af MySpace...

Tænk sig den power han må ha´ -- i forhold til så mange bruger... jeg tror ikke kunne lade være med at lave alverdens affiliate tricks! haha!

Lasse

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 21:30
I undervurdere helt Myspace. der skal nok være de første 400000 danske profiler.

Jeg har siddet i ca 12 timer sammenlagt danske "venner". og responsen fra myspace er bedre end alle andre online "MEDIER" for ved at "poste" en comment i deres "Guestbook" ser alle deres venner også denne "reklame" og så begynder du at få "FRIEND" requests og igen skriver du er deres gæstebog.

BULLETIN: lige som dette forum er et Bulletin forum hvor admin bestemmer hvilke Kategorier der skal være. og alle kan læse disse bulletin, Admin har dog nogle kategorier som admin kan diskutere i.

Myspace kan du sende en BULLETIN som alle dine "venner" kan se.

Jens

dernæst kommer også rsponsen her fra Amino den er også Enorm,

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:09
Dato: 26-03-2007 21:29:41 Forfatter: Jens Lykke Nielsen
I undervurdere helt Myspace. der skal nok være de første 400000 danske profiler.

Ja, det skal da ikke undre mig...!

Tak for inputtet! Værd at tage med!

Lasse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)