Jeg har udviklet et lille widget/plugin til en af mine sider. Den henter automatisk data fra Bladkioksen.dk, i kan se et eksempel på integrationen under magasinet Vi Forældre. Før havde jeg blot et banner på hver artikel. Jeg kunne godt tænke mig at spørge, tror i der er flere / færre der klikket sid in på bladkiosken nu?
Jeg tror i høj grad, at det nye tiltag vil konvertere bedre. Det giver forbrugeren et rigtig godt overblik over de forskellige tilbud og kan gå til dem direkte, fremfor at skulle klikke på banneret og selv finde frem til det. Din nye widget gør "det hårde arbejde" for forbrugeren :)
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Jeg tror den nye version, men jeg bliver draget af den grønne "læs mere" knap i bunden, så personligt vil jeg lave de grønne beskrivelser "nyhed spar 240,75 kr" lidt mere lysegrøn.
Jeg tror at ideen med flere muligheder er rigtig god og vil få det til at konvertere bedre, men som den ser ud nu ved jeg ikke helt.
Jeg kan jo kun udtale mig som mig selv som forbruger, men jeg synes det virker super uoverskueligt med alle de tilbud, så jeg kan slet ikke overskue alle de forskellige kombinationer og al den megen tekst, så jeg vælger ingen.
Måske kunne man lave en kombi hvor man havde et "featured" tilbud og så de andre tilbud efterfølgende?
Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring
Der er nogle ting i data opstillingen som jeg gerne ville gøre anderledes, men er begrænset til de data jeg har til rådighed (jeg sidder heldigvis ikke og taster dem alle ind).