Kære Aminoer Jeg skriver fordi jeg leder efter en samarbejdspartner til at starte nogle forskellige projekter op. Jeg har altid fået en del idéer, men har desværre gang på gang lært at det er lettere at drømme end at realisere, så derfor prøver jeg nu lykken her, i håb om at finde den perfekte partner. Problemet er ikke at jeg er bange for at arbejde, det har desværre bare været lettere at gå videre til et nyt projekt når man støder på lidt dødvande. Derfor kunne jeg godt bruge en til at hjælpe med at holde tingene igang og få færdiggjort projektet selv om det ser lidt sort ud. Jeg er senest gået igang med en dropshipping side som gerne skulle blive til et gratis værktøj for alle som godt kunne tænke sig at beskæftige sig lidt med dropshipping. Det er muligt at starte småt og uden de store omkostninger, men jeg har idéer til hvordan den skulle udvikles til noget stort. Har også så småt startet lidt op med et forum for tips til gratis eller billig reklame, som også med tiden kunne udvikles til noget stort. Jeg har desværre ikke de store kompetencer inden for webudviklen, men en masse idéer til nettet, så den perfekte person vil have viden indenfor området. Jeg bor i hovedstadsområdet og er i starten af tyverne. Jeg håber at der er nogle som kan se muligheder i et samarbejde. Med Venlig Hilsen Andreas |
Lyder spændende, men forstår ikke helt hvor du vil hen? Leder du efter en programmør?