Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabatkuponer på shopify

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Står her med et projekt, hvor jeg skal lave en webshop. Jeg har valgt shopify da jeg har hørt meget godt om det og jeg er ikke god til alt det med koder, så shopify ser fint ud for mig. En stor del af den ide jeg har går ud på at man skal kunne bruge rabatkuponer på min webshop, men er det rigtigt at man skal op og betale 59 dollars for at få denne mulighed i shopify?

På forhånd tak.

(håber jeg har smidt indlægget det rigtige sted)

Ung iværksætter med store drømme

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 17:51

Det lyder meget rigtigt.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:12

Marc C:

Hej Amino!

Står her med et projekt, hvor jeg skal lave en webshop. Jeg har valgt shopify da jeg har hørt meget godt om det og jeg er ikke god til alt det med koder, så shopify ser fint ud for mig. En stor del af den ide jeg har går ud på at man skal kunne bruge rabatkuponer på min webshop, men er det rigtigt at man skal op og betale 59 dollars for at få denne mulighed i shopify?

På forhånd tak.

(håber jeg har smidt indlægget det rigtige sted)

Hej Marc,

Ja, du skal op og betale 59 dollars pr. md for dette.

Såfremt du ikke ønsker dette, skal du ud og måske selv sætte en Magento installation op, design samt hosting m.v.

Så pengene må nok siges at være givet god ud. 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 22:07

Tak for jeres svar.

Så I vil mene at det faktisk er billigere bare at købe gennem shopify, end at gå en anden vej?

Ung iværksætter med store drømme

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)