Hej Thomas Er du gal et vildt indlæg - tak for det. Der er rigtig mange ting, som jeg kan bruge - hvis jeg ellers må. Det er helt perfekt med historien om Sverige. Det er et super eksempel, hvordan man kan isolere sig fra hverdagen og fokusere. Jeg tager selv i sommerhus, når store nye projekter skal udover rampen. Jeg var i øvrigt forbi jeres webside - måske vi kan samarbejde. Ind i mellem har vi brug for at supplere vores it-udvikling med mandskab. Kan du ikke sende mig jeres priser på min mail tkr@relationtechnology.dk. God søndag! Toke Kruse |
Hej Søren
Tak for en vigtig pointe - at en del af den store udfordring ved at være iværksætter, er at udvide sin personlige egenskaber og styrke sine salgs- og kommunikationsevner. Nu har jeg ikke hørt foredrag med dig, men jeg har til gengæld læst en bog om emnet, som 2 år i træk blev kåret som "årets managementbog". Den hedder Kommunikativ Kompetence af Keld Jensen. Den er perfekt, hvis man holder foredrag - jeg har selv haft stor glæde af at læse den. Jeg har et par eksempler liggende på kontoret - hvis du kunne være interesseret i den, så sig bare til.
God dag.
Toke Kruse