Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Campingplads med tema?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

SørenG:
(Man skal jo udbygge lidt for at få flere gæster)

Den dag din campingplads er 95% booket ud i sommer perioden så udvider man.. For der er mange campingpldaser der står halvtomme. Mange gange er det service der gør den største forskel, det er ihvertfald sådan jeg har oplevet det.

Men Held og lykke med det! det er en god plan at købe en der køre, :)

Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:34

har været på flere campingpladser med dårlig service, og det er det jeg hader mest. Man glæder sig til ferie, men de har ikke styr på noget, når man spørger dem :)

Vi vil kun ansætte glade folk, som har haft erfaring med campingpladser før :)

- Tak!

Fra Grevinge
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:50

Find en plads der er kørt lidt ned - der er mange ældre mennesker der har campingpladser, og det kniber dem ofte at følge med - der er meget arbejde.

En plads der er kørt ned, er ofte ikke markedsført rigtigt, fordi det i princippet passer ejeren meget godt, at der ikke kommer alt for mange gæster - Det er ikke rationel tænkning.

Jeg har et eksempel i Sverige - her er der ikke gjort noget markedsføringsmæssigt for pladsen, de seneste 5 år, og omsætningen er faldet fra 7-800.000 til bare 400.000, uden at der er dukket nye konkurrenter op i området.

Tidligere var der et hav af arrangementer på pladsen, men nu er det nul - der ofres ikke engang en avisannonce på sagen. På en sådan plads, kan der gøres meget, og omsætningen kan hurtigt stige. Tænk også på, at ethvert arrangement også giver penge i kassen.

Den omtalte plads kan købes.

Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:10

Hej Mogens.

Hvad er prisen på den omtalte plads, og hvor stor er den?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)