Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

reseller-partnerskaber i flere lande?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har udviklet et content management system (CMS), som hedder *SchemeCloud*. Løsningen kører i skyen og det er en billig, nem og sikker CMS- & Webshop-løsning. Kunder kan starte blot med CMS og senere tilkøbe Webshop moduler og på den måde spare penge på opgradering eller komponenter, som de ikke har behov for.

Forretningsmodellen er at sælge systemet igennem reseller-partnerskaber. Dette har jeg på plads i DK, men jeg ønsker også at udvide til andre lande og derfor søger jeg resellers/partnere, der kan udbyde dette produkt i udlandet, men jeg ved ikke hvordan jeg gør? Jeg ønsker at udvide med 1-2 reseller/partner pr land før jeg går videre til næste land. Er der nogen herinde, der ved, hvordan man udvider sin forretning til eks. England, Tyskland, Servige og Norge? Mit mål er et nyt land hver 6.-9. måned.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:10

Hej

Jeg har lige været igennem det samme, med Australien! Og der ved jeg at du kan finde en masse information omkring forhandlere og så videre, igennem de lokale afdelinger af UM! ellers er der også flere "invest in ?" jeg har f. eks. haft fat i NSW i Sydney, som har hjulpet meget! Du kunne jo også finde ne distributor, som vil kunne gøre det for dig!

Geo Bjerregaard

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:36

Tak for svaret! :)

Jamen det jeg ønsker er også at finde en form for "distributor" sådan jeg ikke selv skal finde kunde grundlaget i de andre lande, men jeg har utrolig svært ved netop at finde nogen for ved intet om hvordan man finder firma i udlandet, min tanke var at rejse lidt rundt til firma og bare banke på døren men syndes det virker lidt utroværdigt men måske bare mig?

Men hvad mener du med UM og NSW? de forkortser kender jeg ikke lige må jeg indrømme.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:15

Du kan oprette en profil på www.goworldwide.biz hvor du på engelsk beskriver hvem du er og hvad du søger, så skulle din annonce gerne blive indekseret af google, og evt. partnere kan kontakte dig via det interne mailsystem.

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:37

Hej,
Jeg er ked af jeg ikke har svaret før, men min udstationering er gået i vasken, så alt har været lidt noget l.... Um er udenrigsministeriet de har et kontor i Sydney, som du kan bruge. De vil dog gerne have at du bruger penge, men du kan få noget ud af dem uden betaling. Nsw er en forkortelse af Australiens erhvervs kontor, der hjælper udenlandske firmaer på det australske marked. Ang. Distributør er det jo en strategi beslutning, min erfaring er at det lyder bedre end det er! Det kommer an på produktet, for jeg vil nok anbefale at finde et par super forhandlere, hvor du kan tilbyde, ene ret, men husk at sætte mål, så du kan komme ud af det igen, hvis de ikke gør noget ved det!
Håber ellers det går godt!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)