Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første Affiliate side - Ris & Ros? Tak

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så gik jeg i luften med min første affiliate side.

Siden omhandler forskellige mobil ting. Såsom, mobil tilbud, konkurrence, produkter, osv.

Jeg vil gerne have jeres råd og idéer til hvad jeg kan gøre bedre, hvad der er godt, og hvad der er skidt? Og evt. idéer til hvordan jeg kan videre udvikle siden :-)

Siden kan ses på: www.vindmobiler.dk 

På Forhånd - Tak

Allan
www.vindmobiler.dk 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:15

Hej Allan

Jeg er ked af at sige at jeg er meget uimponeret..

Billeder her og der, kæmpe sotr bogstaver der fylder hele siden, ikke det flotteste deisgn..

Skynd dig at ryde op i designet, og gør det stil rent.

Ellers held og lykke..

Hilsen

Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:22

Hej

Som overstående siger er der rigtigt mange billeder. Jeg syntes at mange af billederne virker meget strakte.

Under din tilbehørs side får jeg nogle underlige fejl hver gang Å indgår i et ord.

http://img535.imageshack.us/img535/705/tilbehr.jpg

Fortsat god aften

Morten Ginnerup :)

Tilmeldt 24. Mar 09
Skrevet kl. 22:26

Ja jeg ved det godt, men for at holde det enkle design, så har jeg måtte lade noget billeder minimere lidt.

Det skal dog også lige siges at jeg ikke er nogen webdesign haj, desværre. Så jeg gør det så godt jeg kan og lære hele tiden :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:28

Nej nej, men vi fortæller dig jo bare det første der falder os ind. Det vi ser er også det dine andre besøgende ser. :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:52

Allaaan:
Det skal dog også lige siges at jeg ikke er nogen webdesign haj, desværre

Må jeg forslå: http://www.zymic.com/free-templates/

Gå ind find et design, ´put det på din side bum bum :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Mar 09
Skrevet kl. 00:14

Men det skal lige siges at jeg allerede ligger nr. 6 på google, hvis man søger efter "vind mobiler" og nr. 1 hvis man søger efter "vindmobiler" men det er der nok ikke mange der gør. :-)

Så alt det der med SEO osv., det er slet ikke så svært som folk gør det :D !!!

Allan
www.vindmobiler.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 00:26

Allaaan:

Men det skal lige siges at jeg allerede ligger nr. 6 på google, hvis man søger efter "vind mobiler" og nr. 1 hvis man søger efter "vindmobiler" men det er der nok ikke mange der gør. :-)

Så alt det der med SEO osv., det er slet ikke så svært som folk gør det :D !!!

Allan
www.vindmobiler.dk 

Hæv nu ikke armene for højt med det samme! :)

du vil ofte ligge højt på google i starten, indtil google finder ud af hvilken side du er, og du får din rette plads. Derudover kan din placering også afspejles af at du måske selv har trykket på linkene til din side på google, eller at du er logget ind på google.

Men hvis du fortsat ligger så flot placeret om en måned eller to så er det da bestemt flot!

Angående lidt feedback på din side, så synes jeg at det er lidt for tydeligt at siden er skabt med henblik på at tjene penge. Med det mener jeg at du bør fokusere mere på at skaffe kvalitetsindhold på siden til gavn for dine besøgende! også skal reklameindtægterne nok komme ligeså stille og roligt!

Derudover skal du også kigge på dit design (i sær billeder og tekst) hvilket nogle af de andre også nævner!

Det var lige min feedback for denne gang, håber du kan bruge det til noget!

Held og lykke med projektet!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Tilmeldt 24. Mar 09
Skrevet kl. 00:29

Nej men det er stadigvæk en sejr for mig, eftersom jeg er ret ny i faget.

Men tager da alt hvad I siger, til mig. :-) Men det er jo også bare "første version", selvfølgelig skal jeg allerede igang med at lave små forbedringer osv. Og ja, er ikke bekymret for at indtægterne ikke skal komme, det tror jeg skam de gør.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 00:33

Allaaan:

Nej men det er stadigvæk en sejr for mig, eftersom jeg er ret ny i faget.

Men tager da alt hvad I siger, til mig. :-) Men det er jo også bare "første version", selvfølgelig skal jeg allerede igang med at lave små forbedringer osv. Og ja, er ikke bekymret for at indtægterne ikke skal komme, det tror jeg skam de gør.

Du skal skam heller ikke tager det personligt!

Prøver blot at komme med noget konstruktivt feedback! Hvis der er noget du ikke synes om så lad det bare gå ind af det ene øre og ud af det andet :D

Skal også selv snart til at i gang med et affiliate projekt (mit første) også laver jeg da med garanti også en masse fejl selv :)

Mvh

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)