For lige at få alt på det rene, så har testen med reklamekort INTET med ovenstående tilbud at gøre! Testen med reklamekort er endnu ikke afsluttet, hvor 20 fik tilbudt at være med gratis i testperioden. Reklamekortene bliver ikke distribueret i Fakta-butikker, men derimod på andre lokationer, hvor der ophænges en stander med reklamekort i A7-størrelse. Men ja, én annoncør afsatte 39 reklamekort i A7 fra én af vores standere (i en Dagli''Brugsen). Resultater og billeder fremvises, når testen er færdig. Tilbudet i denne tråd består af et tilbud, som beskrevet i mine svar ovenfor! En annonce ophængt på kunde til kunde tavlen i Fakta. Vi har fået afklaret med Fakta, at det er i orden, at vi udbyder denne service! Dette er således en meget billig form at lave offline reklame på. Du kan sætte en annonce i avisen, hvilket koster omkring 3.500,- for en lille annonce. Eller du kan markedsføre dig selv her, hvor der opnås ca.100-300 interesserede kunder. Hvor mange kunder, som reelt køber er meget forskelligt, alt efter hvordan annoncen er udformet, hvad tilbuddets indhold er, hvem målgruppen er, osv. PB--> Du kan måske få specialfremstillet din stander, hvor jeg får fremstillet min reklamestander? Hvad skal du bruge standeren til, hvad skal den indeholde, monteres, mv.? |
Hej Martin.
Så blev jeg da noget klogere, tak.
Så blev jeg da noget klogere, tak.
De standere, som jeg efterlyser skal være kunne opfylde følgende forhold:
Kunne placeres frit på gulv
Kunne indeholde A4 +A5 format på samme stander (brochure og tryksager)
Være nem at opsætte, felksibel og kunne transporteres i alm. bil
Kunne indeholde A4 +A5 format på samme stander (brochure og tryksager)
Være nem at opsætte, felksibel og kunne transporteres i alm. bil
Placering på disk m.m. vil evt. også kunne komme på tale (andet stativ naturligvis)
Må gerne adskille sig fra andre kendte standere m.m.
Jeg har gang i flere kontakter, haster ikke, da jeg gerne vil vente på den helt rigtige løsning.
Må gerne adskille sig fra andre kendte standere m.m.
Jeg har gang i flere kontakter, haster ikke, da jeg gerne vil vente på den helt rigtige løsning.
God søndag og på genhør.