Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din reklame i 100 butikker på Sjælland?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
For lige at få alt på det rene, så har testen med reklamekort INTET med ovenstående tilbud at gøre! Testen med reklamekort er endnu ikke afsluttet, hvor 20 fik tilbudt at være med gratis i testperioden. Reklamekortene bliver ikke distribueret i Fakta-butikker, men derimod på andre lokationer, hvor der ophænges en stander med reklamekort i A7-størrelse. Men ja, én annoncør afsatte 39 reklamekort i A7 fra én af vores standere (i en Dagli''Brugsen). Resultater og billeder fremvises, når testen er færdig.

Tilbudet i denne tråd består af et tilbud, som beskrevet i mine svar ovenfor! En annonce ophængt på kunde til kunde tavlen i Fakta. Vi har fået afklaret med Fakta, at det er i orden, at vi udbyder denne service!

Dette er således en meget billig form at lave offline reklame på. Du kan sætte en annonce i avisen, hvilket koster omkring 3.500,- for en lille annonce. Eller du kan markedsføre dig selv her, hvor der opnås ca.100-300 interesserede kunder.

Hvor mange kunder, som reelt køber er meget forskelligt, alt efter hvordan annoncen er udformet, hvad tilbuddets indhold er, hvem målgruppen er, osv.

PB--> Du kan måske få specialfremstillet din stander, hvor jeg får fremstillet min reklamestander? Hvad skal du bruge standeren til, hvad skal den indeholde, monteres, mv.?

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 08:29
Hej Martin.
Så blev jeg da noget klogere, tak.

De standere, som jeg efterlyser skal være kunne opfylde følgende forhold:

Kunne placeres frit på gulv
Kunne indeholde A4 +A5 format på samme stander (brochure og tryksager)
Være nem at opsætte, felksibel og kunne transporteres i alm. bil

Placering på disk m.m. vil evt. også kunne komme på tale (andet stativ naturligvis)
Må gerne adskille sig fra andre kendte standere m.m.
Jeg har gang i flere kontakter, haster ikke, da jeg gerne vil vente på den helt rigtige løsning.

God søndag og på genhør.

Med venlig hilsen

PB

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 11:53
Hej PB,

jeg kan måske hjælpe.. Om ikke andet kan jeg måske inspirere dig.

Hvad med sådan én her?

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:26
Hej Peter.

Ja, den har jeg også været forbi, ideen er slet ikke så tosset, men det er prisen

Har du set dette site http://www.signalement.com/ ?
Nu kunne jeg forestille mig priserne på disse standere, men det er i den retning, jeg søger.
Har ikke glemt dig og skal nok vende retur.
God Påske og på genhør.

Med venlig hilsen

PB

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:49

Dato: 22-03-2007 12:37:29 Forfatter:meJensen

Hej Amino,

Kunne du tænke dig at få din reklame markedsført i 100 detailbutikker fordelt på hele Sjælland? Jeg har indgået aftale med Fakta A/S, som har 110 butikker på Sjælland. Vi (et team af dygtige merchere) opsætter din reklame i de 100 butikker (vi kommer ikke på Sjælland NV - Kalundborg og nord for Holbæk endnu!). Du kan også vælge kun at blive markedsført i København og Nordsjælland, og så vælge 50 butikker i stedet.

Alm. pris er kr. 55,- pr. butik inkl. trykning af din reklame

Aminopris er kr. 35,- pr. butik inkl. trykning af din reklame.
(100 butikker = kr. 3.500,- og 50 butikker = kr. 1.750,-)

Erfaringsmæssigt (afhængig af produkt, reklamens layout, målgruppe, mv.) opnår du 1-3 interesserede kunder pr. butik. Dvs. dit potentiale er 100-300 nye kunder ved at købe plads i 100 butikker.

Send mig en mail, hvis du vil høre mere om dette tilbud.

::::::

Det er faktisk en skidego´ ide eller service du der har fat i --- og kan ikke undgå at tænke på et af mine tidligere indlæg: Hvordan sikrer du dine gode ide? --- http://www.amino.dk//view.asp?topicID=14038&pageNo

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 13:05
Dato: 05-04-2007 12:49:06 Forfatter: Lasse BurholtDet er faktisk en skidego´ ide eller service du der har fat i --- og kan ikke undgå at tænke på et af mine tidligere indlæg: Hvordan sikrer du dine gode ide? --- http://www.amino.dk//view.asp?topicID=14038&pageNo

Hej Lasse,

Tak skal du have! Ja, det er jo ikke et højteknologisk produkt, så det er da muligt at kopiere konceptet...  Det store arbejde ligger i at finde nok annoncører til at det kan løbe rundt! Ellers skal priserne sættes op.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 22:02
Kære Aminoer,
Tilbuddet er ikke længere gældende! Omkostningerne til distribution er for store i forhold til udbyttet...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)