Nogen der kender nogle som er gode til dette i glostrup området. Det er ikke en vildt stor opgave men alligevel burde der være lidt kød i den |
Rengøring Glostrup området
Jeg kender en der helt bestemt er både dygtig og pålidelig, sender dig lige en PM.. Venlig hilsen Ania |
Hejsa Ellers vil jeg gerne mere høre om hvad denne opgave lyder på ???.Fordi har lige startet HtecH-Rengøring så man er jo lidt ude fiske kunder. |
Hej Ronnie.. Så er hjælpen kommet hvis du stadig går og leder efter det. Rengøring og hjemmeservice firma med mange års erfaring. skriv til mig på dina.rengoring@yahoo.dk Hilsen Dina God Jul Og Godt Nytår |
Hej Ronnie.
Jeg har den mulige rengørings løsning for dig. Du kan evt sende mig en mail på l_s0504@hotmail.com eller ringe på 60503468
Mvh Lasse |
Hej Ronnie. Vi kan tilbyde dig en masse forskellige former for rengøring, til en billig pris. Du er meget velkommen til at sende en mail på cio_gonc@hotmail.com eller på 23234387 |
Hej Ronnie... Jeg har etableret et nyt driftskontor i Brøndby. Vi søger rengøringskunder på vestegnen.Jeg startede firmaet i 1989 og vi beskæftiger os med rengøring, vinduespolering,ejendomsservice malerarbejde. Du kan evt. kontakte mig vedr. besigtigelse af opgaven. Med venlig hilsen Brian Johansen |
|
Hello, My name is Tiberiu Mitrea and i am looking for a job in cleaning. I am student in Aarhus at Aarhus Business College. |