Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10 timers udvikling - betal for 8 timer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg har før haft det oppe at vende, men jeg håber I vil tage et kig på http://www.worklog.dk/ hvor jeg tilbyder 10 timers udvikling indenfor både .NET og PHP til 2.800 ex. moms kr. Det er en timepris på 280,00 kr. for en pære-dansk udvikler fra Vestjyllland :-)

Håber at høre fra jer - ellers er det også helt ok.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en portefølje liggende man kan få lov at se? :)

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Har forsøgt at sende dig en PB, men kunne ikke. Send mig evt. en mail på info@worklog.dk så sender jeg referencer osv.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens / worklog.dk jeg kunne meget vel være interesseret i en koder til længerevarende opgaver men jeg kan ikke se hvem du er eller hvad du kan?

Så måske noget mere information på din webside.

/Søren

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Du er mere end velkommen til at sende en mail på info@worklog.dk, så lad os tag en snak derover fremfor over amino debatforum :-)

Jeg sætter lidt mere ind ang. kontakt info osv. ind på websitet.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Jens

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har svaret på e-mails :-)

Til alle - jeg har tilføjet LiveZilla's chatfunktion på http://www.worklog.dk, så hvis I har spørgsmål, konkrete opgaver/forespørgsler/andet, så kontakt mig endelig.

Mvh

Jens

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Bump :-) Jeg tager opgaverne ind lige nu - tjek www.worklog.dk for at se nogle af mine kompetencer. Jeg har som nævnt tilføjet LiveZilla's chatfunktion, så jeg vil meget gerne svare på evt. spørgsmål via chatten.

Jeg ser meget frem til at høre fra jer igen :-)

Tilmeldt 21. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa igen igen - blot som en ekstra mindre funktionalitet på diverse websites, så har jeg lavet en integration mellem Magento/Scannet Webshop2/custom websites og SMS modulet http://www.cpsms.dk/ - det gør det muligt at sende sms'er i forbindelse med ordrelægning, ordreopdateringer eller noget helt tredje. Der er rigtig mange muligheder.

Jeg tilføjer det også hurtigst muligt til www.worklog.dk

Jeg håber at høre fra jer :-)

Skulle I have nogen opgaver, som jeg ikke umiddelbart ser ud til at have kompetencer indenfor, så send mig en mail på info@worklog.dk - det er muligt, at jeg har beskæftiget med mig sådanne ting før. Hvis ikke, så har jeg en masse kolleger, som garanteret kan tage opgaven.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)