Jeg er ved at opbygge www.shape.dk, men ligger ikke særligt højt på google. Er der nogle her, som har lyst til at samarbejde? Sitet indeholder information om fitness, kost og træning, så hvis du arbejder på noget tilsvarende kunne vi måske få noget synergi ud af det?
Ellers er jeg også bare ude efter gode steder, som det kunne være relevant for mig at linke til og som måske vil linke til mig. Skriv gerne, hvis du har et godt råd til mig eller hvis du kan hjælpe mig i kontakt med de 'rigtige', så jeg kan komme videre med mit projekt.
Tak for svar, men jeg er meget grøn og skal lige være helt med.
Hvad er et linking samarbejde?
Det med facebook er jeg med på, men har ikke gjort det endnu - gør det i aften. Jeg har selv en twitter-konto, men har ikke brugt den overhovedet. Jeg skal vel oprette en ny for www.shape.dk? Jeg er ikke helt med på, hvordan twitter fungere, men det kommer vel, når man prøver.
Jeg har også et andet projekt, som skal boostes. Det hedder www.firstdisplay.com. Jeg er helt sikkert en udviklertype og har ikke så let ved at drifte - være til stede på alle de sociale medier. Problemet er, at der ikke rigtigt er penge i mine projekter, før der kommer mange brugere. Hvad pokker gør man i en opstartsperiode indtil, at man råd til at betale folk for at drifte?
Hej Anders. Jeg går med en lille tanke om at starte en virksomhed hvor jeg vil hjælpe virksomheder med driften af deres sociale medier. Hvis du vil hører mere, er du velkommen til at skrive til mig på nikolaja@live.dk