Jeg startede for nogle måneder siden en arkade side op med gratis spil og præmier. Siden får nye brugere hele tiden og trænger snart til en ordenlig opdatering for at holde folk interesseret.
Desværre er min nuværende admin ikke aktiv nok til at det kan fungere optimalt, derfor søger jeg nu en ny admin til siden.
Hvis du er aktiv og behjælpsom er jeg villig til at give dig en halvpart i siden på papir, så vi undgår misforståelser.
Der er endnu ikke tale om det helt store overskud da vi indtil videre ingen reklamer har på siden, men det regner jeg med en kommende admin kan hjælpe med, dog står jeg for alle udbetalinger så det er ikke noget som vil koste dig.
Jeg står for betalingerne, premierne, forsendelserne, design af logoer, osv.
Admin skal blot stå for opdateringerne der er af siden, samt upload af de nye logoger jeg får designet.
Det er et krav at du har lidt kendskab til websider og har nogle timer hver månede til at holde siden opdateret.
Siden køre på et Købt og Betalt Arcade system som månedeligt kommer med opdateringer til siden og som er meget bruger venligt.
Har dette interesse for dig, så skriv en pm. til mig herinde eller send en mail til kontakt@donkeys.dk
Wow! Jeg er i gang med at udvikle en færøsk arcade side, som hedder www.donkey.fo og jeg LOVER, at jeg ikke har læst dette indlæg før navnet blev valgt!
Siden kan findes på www.vebtek.net/donkey og bliver lanceret på www.donkey.fo om 10 dage.