Den ruller nu :) Og er helt ærligt ret imponeret over hastigheden (endnu da) :)
Hvilke specifikationer endte du med at købe?
Har været med til at køre beta på Meebox/Cloud.dk's cloudløsninger og var også ganske tilfreds, kontrolpanelet er fantastisk. Springende punkt var io/wait på grund af et lidt sløvt SAN, men det er vist lige blevet opgraderet...
Springende punkt var io/wait på grund af et lidt sløvt SAN, men det er vist lige blevet opgraderet...
Det bliver opgraderet i dag kl. 23:00 - 04:00.
Tom Frank Christensen:
Men hvad man får vel drifts mails...?
Jo, selvfølgelig. Men der er blevet udsendt en mail inden du blev kunde, der informerede om den opgradering af storage-area der sker senere i aften. Det skal du lige være opmærksom på. :-)
Den ruller nu :) Og er helt ærligt ret imponeret over hastigheden (endnu da) :)
Hvilke specifikationer endte du med at købe?
Har været med til at køre beta på Meebox/Cloud.dk's cloudløsninger og var også ganske tilfreds, kontrolpanelet er fantastisk. Springende punkt var io/wait på grund af et lidt sløvt SAN, men det er vist lige blevet opgraderet...
Indtil videre den mindste af dem alle - jeg antager at jeg altid kan opgradere til næste level hvis jeg får brug for det.
Springende punkt var io/wait på grund af et lidt sløvt SAN, men det er vist lige blevet opgraderet...
Det bliver opgraderet i dag kl. 23:00 - 04:00.
Tom Frank Christensen:
Men hvad man får vel drifts mails...?
Jo, selvfølgelig. Men der er blevet udsendt en mail inden du blev kunde, der informerede om den opgradering af storage-area der sker senere i aften. Det skal du lige være opmærksom på. :-)
Okay - jeg lukker serveren ned og fortsætter arbejdet i morgen så :)
Efter omkring 7 måneder som kunde ved Meebox - må jeg bare lige sige - at Meebox kort fortalt sparker røv med deres cloud hosting.
Eneste ting jeg overhovedet har oplevet der var træls... Har været et par gange hvor min server uden nogen grund har "lagt" sig. Men det kan lige så vel være min egen skyld.
Jeg savner dog et tilkøbs overvågningsmodul, så jeg kan få SMS og eller mail, hvis min server lægger sig ned. Det var måske en ide til Meebox.
Support er i top, supporteren sætter sig ind i MIT problem, i stedet for at skyde et autosvar afsted som ikke har en skid at gøre med mit spørgsmål.
Kort sagt er der ros på alle fronter fra undertegnede.
Efter omkring 7 måneder som kunde ved Meebox - må jeg bare lige sige - at Meebox kort fortalt sparker røv med deres cloud hosting.
Eneste ting jeg overhovedet har oplevet der var træls... Har været et par gange hvor min server uden nogen grund har "lagt" sig. Men det kan lige så vel være min egen skyld.
Jeg savner dog et tilkøbs overvågningsmodul, så jeg kan få SMS og eller mail, hvis min server lægger sig ned. Det var måske en ide til Meebox.
Support er i top, supporteren sætter sig ind i MIT problem, i stedet for at skyde et autosvar afsted som ikke har en skid at gøre med mit spørgsmål.
Kort sagt er der ros på alle fronter fra undertegnede.
Tak for updaten, Tom! :)
Dejligt at høre fra nogen, der er kommet godt ud på den anden side af webhotelvalget. Jeg er selv en happy Meebox-camper (på pro webhotel-pakken).
Hvad angår monitorering, så bruger jeg Pingdom. Det er gratis for ét site; det var måske noget for dig også? Så vidt jeg husker, er der både mail og sms-notifikationer med, og du sætter selv threshold for, hvornår du skal notifies.
Hvad angår monitorering, så bruger jeg Pingdom. Det er gratis for ét site; det var måske noget for dig også? Så vidt jeg husker, er der både mail og sms-notifikationer med, og du sætter selv threshold for, hvornår du skal notifies.