Smid mig en privatbesked (eller send mail – find adressen på www.modified.dk ) med en pris (månedlig / årlig) på virtuel hosting der følger disse kriterier:
Krav:
Egen Debian server (virtuel), med cirka 1Gb ram, dualcore CPU. Ingen andre skal have adgang til mine filer.
Serveren skal være hurtig, så hurtigt som muligt og på dansk net.
Skal have root adgang til denne server, da jeg selv vil tweake apache, php, mysql osv.
Trafikforbrug – praktisk taget intet – meget lidt da det er Modified.dk der skal køre der og denne har cirka 250 unikke besøgende om måneden, derudover vanvid.dk med 150 unikke besøgende og phptips.dk med 250 unikke besøgende.
Alle mine højt forbrugende sider som LottoStat.dk (CPU, ram og trafik) kører på AWS.Amazon
Jeg har en del kunder der ofte spørger om hostingsforslag, hvis jeg får en god oplevelse med din service, er der naturligvis gode chancer for at jeg anbefaler dig / din service.
NB: Jeg forventer kvalitet - men på grund af mine krav ikke en høj pris.
Ta' et kig på Meebox' cloudservere. En sag med 1GB ram, 20GB hd og 50 GB månedlig trafik ligger på 247,-
Du får fuld root-adgang og setuppet er fuldt skalret og diskløst, så du kan opgradere, lave virtuelle snapshots, når du roder med LAMP-tuning, backups, osv.
Ta' et kig på Meebox' cloudservere. En sag med 1GB ram, 20GB hd og 50 GB månedlig trafik ligger på 247,-
Du får fuld root-adgang og setuppet er fuldt skalret og diskløst, så du kan opgradere, lave virtuelle snapshots, når du roder med LAMP-tuning, backups, osv.
Hej Kasper
Jeg er ikke imponeret af Meebox's egen hastighed lige nu på deres salgsside - Så kan ting også købes for billigt eller useriøst ser det umiddelbart ud til. (Personlig holdning, det virker bare ikke særlig effektivt når jeg skal vente på de loader, når jeg sidder på 60/60mbit).
Tak for de hen ved 4-5 henvendelser jeg har fået på mail indtil nu.
Først og fremmest, så kører vores server (meebox.net) for sig selv, og på en helt anden infrastruktur end cloud-serverne. Men jeg vil selvfølgelig gerne undersøge hvad der er galt med vores server. Hvor langsom oplever du siden? Kan du sætte nogle tal på?
Og vil du ikke uddbyde: "Så kan ting også købes for billigt eller useriøst ser det umiddelbart ud til"
Hej Kasper
Jeg er ikke imponeret af Meebox's egen hastighed lige nu på deres salgsside - Så kan ting også købes for billigt eller useriøst ser det umiddelbart ud til. (Personlig holdning, det virker bare ikke særlig effektivt når jeg skal vente på de loader, når jeg sidder på 60/60mbit).
Tak for de hen ved 4-5 henvendelser jeg har fået på mail indtil nu.
Jeg kan sagtens følge dig, men oplever ikke det, du beskriver. Hér loader siden på under 1 sekund. Kunne det tænkes, at din forbindelse er påvirket af skybrudssituationen i Storkøbenhavn og andre steder? Her i huset har vi fx mistet kabel-tv -- og jeg ved, at en lang række internetudbydere er mere eller mindre lammede, fx Fullrate.
Først og fremmest, så kører vores server (meebox.net) for sig selv, og på en helt anden infrastruktur end cloud-serverne. Men jeg vil selvfølgelig gerne undersøge hvad der er galt med vores server. Hvor langsom oplever du siden? Kan du sætte nogle tal på?
Og vil du ikke uddbyde: "Så kan ting også købes for billigt eller useriøst ser det umiddelbart ud til"
Hej Patrick
Øjensynligt har det bare været en kort glitch, her kører det godt nu.
Jeg har bestilt noget Cloud, for at teste det ved jer - men jeg har sgu lidt svært ved at hitte ud af det :)