Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marts-tilbud på Fujitsu Siemens rackserver

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi deltager sammen med 10 andre Fujitsu Siemens forhandlere i en rackserver kampagne, som Fujitsu Siemens kører for at få større markedsandele på rackservere. Jeg kan derfor tilbyde følgende rackserver til en RIGTIG skarp pris:

Fujitsu Siemens Primergy  RX200 S3
- Quad-Core Intel® Xeon® processor 5310
- Kompakt 1U rack form faktor
- Integrated Remote Management Controller
- Advanced Video Redirection / Remote Storage som tilbehør
- PRIMERGY Cool-safe™ kølesystem

2 GB RAM · CD-RW/DVD · 2 x Gigabit LAN · 2 x
73 GB diske, 10k, 2,5”, SAS, hot-plug (kan udvides
til 4) · RAID controller med backup batteri,
RAID 0, 1, 10, 5 · dublerede hot-plug blæsere og
strømforsyninger · 1 år on-site service.

Anbefalet markedspris: kr. 23.070,- + moms og fragt.

PRIS: kr. 15.995,- + moms og fragt.

Kan leveres som 2U for 500 kr. + moms ekstra (RX300 S3). Hent datablade her:
http://www.remotedump.dk/fsc/rx200s3.pdf
http://www.remotedump.dk/fsc/rx300s3.pdf

Fujitsu Siemens leverer udelukkende kvalitetsservere, og som vi plejer at sige, så er det japansk ingeniørkunst forenet med tysk grundighed. Serverne er nemlig produceret i Tyskland. Mod merpris kan vi tilbyde at installere software på serveren, og forberede den til drift. Også på din adresse.

NB: Der kan kun købes én server pr. kunde, og der er begrænset antal. Serveren skal bestilles senest 31. marts 2007 kl. 15.00.

mvh Carsten

TLF: 96520500

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:33
En af mine krav til min maskinpark er at jeg har ubegrænset adgang til at indkøbe servere, en besked om "kun en server per kunde" er direkte useriøs. Desuden hvis vi er oppe i den prisklasse vil jeg hellere have et kendt produkt med support og  pålidelige service som f.eks. ibm, hp eller dell.

Hvis i vil ind på markedet bør i sælge billige servere, her snakker vi 4-5.000krs servere.

Bare min fem cents, du får ikke nogen til at skifte serverbrand ved at tilbyde dem en billig server :)

/ Mikkel

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:50
Hej Mikkel,

Du kan købe lige så mange servere du vil - men kun én til denne specialpris. Resten er til normalpris. Jeg har måske bare ikke gjort det tydligt.

Desuden er Fujitsu Siemens ikke ny i Danmark, langt fra. De er en af de største på markedet, men det er primært tower servere der sælges, hvilket er årsagen til kampagneprisen på rackserveren. Vi sælger servere, endda i ret stort styktal, og vi sælger næsten kun Fujitsu Siemens, netop pga. en bedre support, og et rigtig godt produkt. Hvis du prøver at rive låget af eks. en Dell server og FS server vil du virkelig se forskel!

Vi sælgere servere FRA ca. 4.000 kr. Så det er ikke kun dem i den lidt tungere ende...

mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)