Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento + stor MySql database + UnoEuro ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Kører en af mine biludstyr shops i Magento - siden har ca. 48.000 oprettede produkter, og er hostet ved UnoEuro.

Mit problem ligger i at hver gang jeg skal ændre noget i backend der omhandler varerne, kører det utrolig langsomt. Typisk 4 minutters svartid og også går den blot ned.

Det har tidligere kørt lidt hurtigere, men har aldrig været i top, som min Dandomain shop altid er.

Ligger problemet hos UnoEuro, eller er det mon noget opsætning ?  Nogle bud ? :-)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 22:03

Hejsa

Det er svært at sige ud fra det du beskriver. Unoeuro plejer at køre udmærket på mine sites - jeg har også et par Magento shops kørende, men det ikke med så mange produkter oprettet. Magento cacher jo rigtig meget af sine data, så hvis den server unoeuro bruger ikke dedikerer fx RAM til dig, så vil sitet gå ned når du opdaterer produkter, da den rydder cachen (eller i hvert fald sletter produktet fra cachen, opbygger objektet igen fra databasen og derefter indsætter det i cachen).

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 7
Fra  nicetimes.dk Skrevet kl. 23:31

Hejsa

Jeg har selv en magentoshop som jeg har prøvet at få hostet et par forskellige steder, og det eneste der har virket for mig er magentohotel.dk fra powerhosting. Det køre altså bare.. Smile

Magento er KÆMPE stor og kræver virkelig meget, derfor er det super vigtigt med den helt rigtige host.

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 11:45

Karsten:
Jeg har selv en magentoshop som jeg har prøvet at få hostet et par forskellige steder, og det eneste der har virket for mig er magentohotel.dk fra powerhosting. Det køre altså bare.. Smile

Jeg skulle også lige til at pege på Powerhosting.dk til Magento-hosting, det jeg har hos dem kører bare. Eneste negative jeg har at sige om dem er at deres kontrolpaneler er alt for basale. Jeg savner at kunne flere ting uden at skulle omkring supporten.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 17:04

Tak for anbefalingerne, har bestilt flytning til Powerhosting :)

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)