Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evt. alternativer til denne laptop Lenovo T420

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ved at kigge efter en erstatning til min meget aldrende DELL bærbar. En SSD og Ram har holdt den i live i lang tid og så har den bare virket. Men nu er den ved at være udfaset til mit behov.

Jeg er .NET udvikler og arbejder primært med Visual Studio 2010 osv. Sql Server og en smule grafik/billed, men det er sekundært.

Jeg har nu kig på denne bærbar http://www.proshop.dk/Baerbar/Lenovo-ThinkPad-T420-4178-Core-i5-2410M-2.3-GHz-2274131.html

Den ser ud til at have den ydelse jeg skal bruge og når jeg er hjemme anvender jeg tit en ekstern skærm. Den virker som en god solid maskine og med godt tastatur.

Jeg vil nu høre om der er nogen der har prøvet den eller har nogle alternativer jeg burde se på.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 23:30

Hejsa

Hvis du vil have en kvalitetsmaskine er der ingen vej uden om en Lenovo T/W/X serie :)
Du vil blive skuffet over så godt som alt andet, hvis du først har haft fingrene i sådan en maskine!

T serien er nok hvad du skal bruge da du ikke går meget op i det grafiske, ellers skal du overveje en W serie hvor du får noget mere grafikkort og lige den sidste smule ekstra power.

Prisen ser rimelig skarp ud, normalt vil jeg ellers anbefale at købe hos en "Lenovo forhandler" - Så er der ofte lidt bedre styr på præcis hvordan og hvorledes med garanti v/Lenovo osv.

Alt efter behov, økonomi osv. Kan du jo spare en fornuftig slat ved at gå ned i en T410 - Men når du selv har fundet frem til en T420 er det nok i det prisleje og ny teknologi du søger.

Der er forhandleren ok1.de, de har væsentligt lavere priser end hvad danskerne kan levere. Der er mulighed for dansk tastatur osv. Også :)
Det kræver vist studiekort - Så hvis det er til firmabrug er den måske svær at krænge.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 23:34

Jeg ser på samme maskine som en opgradering fra min gamle Z61P host host.

Nu skriver lige et review HER når/hvis du køber den :-)

Mangler du en docking station? Jeg har en i overskud som jeg tror/håber passer.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Fredericia
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 39
Fra  ByPassion Skrevet kl. 23:40

Ja jeg synes prisen er ok. Jeg vil ikke give meget mere for en maskine, køber den privat i denne omgang. Og så ser specs ok ud. Tror faktisk min nuværende dell runder 6 år, med simple opgraderinger så det er vidst lidt mere end normalt. SSD gjorde en verden til forskel ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:47

Jeg har kørt med Thinkpads siden T40-serien -- og ja, det gør jeg altså stadigvæk. Pt. sidder jeg med en T410, som snart opgraderes til en T420s. Så den computer, du er faldet over, har mine bedste anbefalinger. Det eneste, jeg savner på min nuværende, er dvi-udgang. 

Kvalitetsmæssigt er det noget af det bedst på markedet, og de er rigtigt solide og tåler et par ture på gulvet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)