Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google problemer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 07:46
Jeg har før fået en helt ny side ind i Google på 2-4 dage ved at lave et korrekt SiteMap og sende det til Google!

Andre siger det ikke kan lade sig gøre og kun links fra andre sider kan få en side ind i Google, men mine erfaringer siger at det ikke passer.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:06
Hej Rene.

Denne her er lige til højrebenet

Du skriver lige her i denne tråd, hvad din hjemmeside hedder. Det er VIGTIGT, at der er et hyperlink til hjemmesiden. Så vil Google opdage det i løbet af en dags tid eller to.

Mvh, Christian

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:28
Hej Rs,

Nogle sider registreres hurtigt, andre meget langsomt - der kan i tilfælde gå flere måneder inden dine sider registreres på Google Søgemaskine.

Men sørg for at få smidt din URL på et par større sider, som eksempelvis Amino.dk - så følger GoogleBot automatisk linket til din side når de crawler dette site.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 11:21
Hej

Tak for jeres besvarelser, så vil jeg da lige smide mit link til hjemmeside. www.personalsales.dk Så må vi da håbe at google snart får øje på mig, hehe.

Mvh RS

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 09:55
Hej,

er der så nogle der ved hvordan man får rettet noget hos Google ?

Jeg har f.eks siden www.houmann.dk - og søger man f.eks på Houmann smykker - ender man på et link til sko delen af siden - og der jo ikke lige meningen

Hov - nej nu har de sq fået det rettet

Men så er der måske nogle der kan hjælpe hvis det skulle ske igen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:49
Dato: 24-03-2007 09:54:49
Forfatter: Bamsefar
er der så nogle der ved hvordan man får rettet noget hos Google ?

Jeg har f.eks siden www.houmann.dk - og søger man f.eks på Houmann smykker - ender man på et link til sko delen af siden - og der jo ikke lige meningen

Hov - nej nu har de sq fået det rettet

Men så er der måske nogle der kan hjælpe hvis det skulle ske igen

At sige at Google har problemet er nok store ord :)

Til en start; Lad være med at have præcis den samme titel, beskrivelse og keywords på samtlige sider.
Derefter: Lad være med at have al teksten som billeder.

Der er dog problemer nok at tage fat i, til at du kan oprette din egen tråd om det ;)
Men før du gør det, så prøv at læse alle de tråde der er om emnet her på Amino.
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:49
Dato: 24-03-2007 09:54:49 Forfatter: Bamsefar

Det er ganske simpelt . Google præsenterer den side i søgeresulaterne som Google mener er relevante for søgningen. Hvis du mener Google henviser en forkert af dine sider, så er der noget galt med dine tekster.

Du kan desværre ikke fortælle Google hvilke af dine undersider de skal linke til på udvalgte søgeord - hvis det var tilfældet, så var den en dejlig verden at leve i

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:15
Det vil også gavne din side at dine links i bunden af houmann.dk ikke peger på "file:///H:/Documents%20and%20Settings/Finn/Dokumenter/Mine%20Web-steder/mit_web-sted2/
international/info/information.php"

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)