Hej Jeg har lige startet virksomhed op, og har fået en hjemmeside på nettet. Hvor lang tid vil der gå, inden google "opdager" ens hjemmeside, eller er det noget der koster noget? Jeg har været inde på http://www.google.com/intl/da/add_url.html og tilføje min url, men der er stadig ikke sket noget. Går der flere uger, måneder eller år? Mvh René Sørensen |
Google problemer
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Andre siger det ikke kan lade sig gøre og kun links fra andre sider kan få en side ind i Google, men mine erfaringer siger at det ikke passer. |
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Hej Rene. Denne her er lige til højrebenet ![]() Du skriver lige her i denne tråd, hvad din hjemmeside hedder. Det er VIGTIGT, at der er et hyperlink til hjemmesiden. Så vil Google opdage det i løbet af en dags tid eller to. Mvh, Christian |
Nogle sider registreres hurtigt, andre meget langsomt - der kan i tilfælde gå flere måneder inden dine sider registreres på Google Søgemaskine. Men sørg for at få smidt din URL på et par større sider, som eksempelvis Amino.dk - så følger GoogleBot automatisk linket til din side når de crawler dette site. |
Hej, er der så nogle der ved hvordan man får rettet noget hos Google ? Jeg har f.eks siden www.houmann.dk - og søger man f.eks på Houmann smykker - ender man på et link til sko delen af siden - og der jo ikke lige meningen Hov - nej nu har de sq fået det rettet ![]() Men så er der måske nogle der kan hjælpe hvis det skulle ske igen |
NoShop.dk - Mærkevarer ure på Urskiven.dk, Ægte designer smykker på Guldsmykket.dk, Kvalitets Pelse o.m.m på RiePels.dk Online Luxury Shopping - lidt billigere!
At sige at Google har problemet er nok store ord :) Til en start; Lad være med at have præcis den samme titel, beskrivelse og keywords på samtlige sider. Derefter: Lad være med at have al teksten som billeder. Der er dog problemer nok at tage fat i, til at du kan oprette din egen tråd om det ;) Men før du gør det, så prøv at læse alle de tråde der er om emnet her på Amino. |
|
international/info/information.php" |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)