Jeg vil super gerne ud med en masse ting, og spørge om en masse ting og få hjælp til en masse ting, men er super bange for at min idé vil blive stjålet og brugt af en anden der måske læser indlæggene herinde...
Er der noget hold i mine tanker, eller er jeg måske bare paranoid?
Spring ud i det med samme for før eller sinde laver en hurtigt din ide og det behøver ikke være hugget men fordi en anden fik den og gik i gang med den og var hurtigere end dig da anden sagde lige ud til alle venner hvad ville udvikle og havde derved masser af personer der hjalp denne person og denne ven er den udvikler din ide
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Om at dele sine idéer skriver han: "Most people new to business are very protective of their ideas. They’re too worried about people stealing them. My advice is to share them with smart people, people who are in business. When you share your ideas with successful entrepreneurs, almost all of the time they’re too busy with their own good ideas to steal yours. Even better, they’re neutral. Their feedback includes a list of reasons why your ideas are good, and some reasons why they are bad."
Generelt er det bedre at komme ud med sin ide end at gå og gemme på dem.
Hvis du er bange for at verden vil snyde dig for din ide så brug evt. en hemmeligholdelseserklæring, se www.nemtpatent.dk(under links), eller lav et dokument der beskriver din ide og få den datostemplet af en offentlig myndighed, evt. på kommunen.
Alt dette er dog ingen garanti for ikke at blive snydt, men det hjælper dog hvis det skulle ske. og det bliver nødvendigt at stå på sin ret. Så vidt jeg ved er der dog vist i DK MEGET få eksempler på opfindere der har fået stjålet deres ideer... Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil have lidt gratis rådgivning.