Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør du ved cykler foran din butik?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Politiet har intet med at fjerne cykler at gøre

hehe du er gået i selvsving...

Afhentningen af efterladte cykler sker af politiet. Politiet oplyser at der i Københavns Kommune, pga. mangel på ressoucer hos politiet, altid er 3000 efterladte cykler, som er identificeret, der venter på at blive afhentet.

Det er stadig politiet, der skal afhente de efterladte cykler. Og pga. at de indsamlede cykler, også skal stå mindst 1 måned på lager inden de sendes videre i systemet, kan dette føre til plads problemer hos politiet. Ovenstående type kampagne kræver en mængde ressoucer både af tid og penge.

Køb ren argan olie her

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:
Enhver politistation vil sige ja, du må gerne fjerne dem.

Så vil jeg bede dig kigge på Straffeloven §291 - den hele står her https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=133530:

§ 291. Den, der ødelægger, beskadiger eller bortskaffer ting, der tilhører en anden, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år og 6 måneder.

Den kan naturligvis ikke stå alene idet der kan være andre ting der har indflydelse på det.

Så rent faktisk kan en cykels ejer anklage dig for overtrædelse af denne § hvis du har fjernet en cykel.

Men hvis du stadig mener andet så vil jeg gerne se noget dokumentation på det.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

PJEDSTED:
Enhver politistation vil sige ja, du må gerne fjerne dem.

Så vil jeg bede dig kigge på Straffeloven §291 - den hele står her https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=133530:

§ 291. Den, der ødelægger, beskadiger eller bortskaffer ting, der tilhører en anden, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år og 6 måneder.

Den kan naturligvis ikke stå alene idet der kan være andre ting der har indflydelse på det.

Så rent faktisk kan en cykels ejer anklage dig for overtrædelse af denne § hvis du har fjernet en cykel.

Men hvis du stadig mener andet så vil jeg gerne se noget dokumentation på det.

Det har intet med sagen at gøre.

xxx

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

PJEDSTED:

Det var da utroligt så mange tosser der tror de kender reglerne.

Jeg er ikke interesseret i Jeres holdninger om hvad I tror der er rigtig eller forkert. Hvis jeg skriver at jeg har pligt til at fjerne cyklerne, så er det fordi jeg har pligt til det og så vil jeg ikke hører på tosser der ikke kender reglerne og mener andet.

Jeg er interesseret i en løsning der gør at jeg ikke behøves at fjerne så mange cykler hver dag.

Spar jeres links. Det er kun generelle eksempler og de kommer ikke hele vejen rundt!

Rune hvad med at printe nogle af dine indlæg her fra Amino i et stort format og opsætte disse udenfor din biks?

/Søren

Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Smith:

Jeg satte et skilt op som reklamerede med gratis cykler.Skype-Giggle

Dagen bedste!

Tilmeldt 10. Oct 19
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

PJEDSTED:
Enhver politistation vil sige ja, du må gerne fjerne dem.

§ 291. Den, der ødelægger, beskadiger eller bortskaffer ting, der tilhører en anden, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år og 6 måneder.

Den kan naturligvis ikke stå alene idet der kan være andre ting der har indflydelse på det.

Så rent faktisk kan en cykels ejer anklage dig for overtrædelse af denne § hvis du har fjernet en cykel.

Men hvis du stadig mener andet så vil jeg gerne se noget dokumentation på det.


Men hvis personen der ejer cyklen har stillet cyklen op ad et butiksvindue der har solfilm, og cyklen har ødelagt solfilmen. Så er det vel cykelejeren der skal betale for skaden?

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)