Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger god Ehandels-webshop programmør til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som overskriften siger, så søger jeg en god programmør til at give mig et tilbud på en fuldt funktionsdygtig webshop, enten i Joomla eller Wordpress, til nuværende hjemmeside (send mig en PM for mere info). Da jeg ikke selv har nogen forstand på at lave en flot webshop i Wordpress eller Joomla.

Den nye webshop skal være udfra den gamle webshops principper. Beklager at jeg ikke kan fortælle så meget her, men vil hellere uddybe over PM eller e-mail, med hensyn til konkurrenter osv.

Så hvis du mener at du kan hjælpe mig, så skriv endelig.

Der skal ikke laves noget tekst eller noget, det skal bare være en "grov-skabelon" med design og betalingssystem (har allerede en PBS-aftale).

Send gerne en PM eller svar her på tråden. :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:49
Er Joomla og Wordpress ikke to meget forskellige alternativer?

Var det ikke bedre at fokusere på den løsning, som du gerne vil have og så vælge system ud fra det?
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:09

Ole Thorup:
Er Joomla og Wordpress ikke to meget forskellige alternativer?

Var det ikke bedre at fokusere på den løsning, som du gerne vil have og så vælge system ud fra det?

Det skægt, min erfaring er faktisk næsten modsat! Som jeg ser det gælder det om at finde de rigtige mennesker til at lave løsningen, og så vælge platform og løsningsomfang, sammen med dem.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:13

Lundsby:
Som jeg ser det gælder det om at finde de rigtige mennesker til at lave løsningen, og så vælge platform og løsningsomfang, sammen med dem.

Det var vist også det jeg mente, måske bare set med lidt mere tekniske briller. Så enig.

Jeg tror egentlig også at mit svar mere gik på en undren over den store forskel mellem de to platforme, som er listet op som muligheder. Og da specielt når trådstarter ikke har erfaring med hverken eller. Så kan man jo lige så godt tage andre muligheder under overvejelse.

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:24

Jeg bruger Joomla nu, men har bare ingen erfaring indenfor hvad der er nemmest at bruge, hvis man skal kører en nem og overskuelig webshop med betalingssystem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ole

Så må du undskylde at jeg misforstod dig! Det er super vi er enige.

Jeg synes at det er tit her på Amino, man ser nogle der søger en udvikler til at lave en webshop på WordPress, med dobbelt knastaksel og skruelåg.

Men det de skulle havde bedt om var hjælp til at dominerer online markedet for salg af balloner.

Folk undervurderer generelt "What to build" aspektet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:30

Lundsby:

Jeg synes at det er tit her på Amino, man ser nogle der søger en udvikler til at lave en webshop på WordPress, med dobbelt knastaksel og skruelåg.

Men det de skulle havde bedt om var hjælp til at dominerer online markedet for salg af balloner.

Yes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)