Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver gerne din næste hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino'er :) 

Jeg tilbyder pt. hjemmesider alla denne: www.kallestrupgaard.dk til 3.000 kr. (Jeg har selv lavet kallestrupgaard.dk)

Tilbudet gælder:

Opsætning og installering af Wordpress

Opsættelse af template, så det passer 100 % til dine ønsker.

Oversættelse af template.

Indsættelse af alt indhold. 

Der kan tilkøbes logo

Skriv til mig på: designbyjdk@gmail.com

Mvh. Christian
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 6 person

det lyder dyrt:) jeg har set lignede tilbud til lang under den pris du forlanger. just sayin:)

Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 18:55
Som regel hænger pris og kvalitet sammen. Jeg brænder for det jeg laver, og jeg gør det ikke for at tjene en hurtig skilling. Fair nok, du synes det et dyrt, men i virkeligheden handler det vel ikke så meget om, hvor meget du giver, men i stedet hvad du får

DBH. Christian
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rami andersen:

det lyder dyrt:) jeg har set lignede tilbud til lang under den pris du forlanger. just sayin:)

Det er vel ret ligegyldigt hvad du synes? Trådstarter tilbyder et produkt - han beder ikke om kommentarer til dette. Og vel slet ikke fra en, der ikke har intention om at købe.

Og hvis du endelig var interesseret kunne det måske være mere interessant at få at vide hvad prisen indeholder af ydelser og eventuel service inden man straks "forplumrer" en tråd med éns egen, for andre ligegyldige mening om prisniveau.

Jeg synes faktisk prisen er ok. Der er naturligvis masse skoleelever, der mener de kan en masse ting til ingen penge. Men de har jo heller bekymringer omkring terminer, varmeregninger mv., så det kan man ikke altid bruge som udgangspunkt for niveauet af priskalkulationer.

Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 21:45
Jeg lavede denne tråd i håbet om, at jeg kunne få lov til at sælge en hjemmeside eller 2. Det er faktisk fjerde tråd, der handler om nøjagtigt det samme. Grunden til, at jeg nu har lavet 4 tråde om det samme er, at visse folk på amino har tendens til at ødelægge det for andre. Da der så endnu en gang er kommet en kommentar i min nye tråd, som ikke gavner nogle, hveren mig eller muige kunder, så bliver jeg gu lidt irriteret. Hvis du har et ønske om at købe en hjemmeside, så skal du være hjertelig velkommen til at komme med spørgsmål både i tråden, men også pr. pm. Hvis du derimod ikke har nogle intentioner om at købe noget, men kun komme med tåbelige og uønskede kommentarer, så hold dig væk og brug tiden foran kaffemaskinen i stedet.

Mvh. Christian
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Rami andersen:

Jeg har også set lignede tilbud til langt over denne pris...

what's your point???

Prøver du at agere dommer og hvad ting skal koste?

Jeg synes trådstarter kommer med et flot tilbud og oven i med en reference til det niveau han vil kunne levere det i.

Så trådstarter viser jo meget godt, hvad han vil levere til den pris og indirekte siger take it or leave it

Så din kommentarer er helt unødvendig...

Tilmeldt 17. Mar 11
Skrevet kl. 10:06
Tilbudet er selvfølgelig stadig gældende :)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)