Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styring af jeres lager og indkøb - HVORDAN?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

A_HH:

Anders Skovsende:
Hvis du skal have e-conomics er det måske værd at overveje deres tillægsmodul:

Jeg har netop spurgt E-conomics ang. lagermodulet, svaret lød nogenlunde således:

Vores system til at styre leverandørbestillinger er dig. Det skal forstås på den måde, at det i e-conomic er dig selv, der skal følge op på, hvilke varer der skal bestilles. Der findes desværre ikke et ”automatisk system” i e-conomic, der sørger for at gøre dig opmærksom på den slags ting. 

Spørgsmålet var, om det kan samle alle bestillinger til den enkelte leverandør, så man meget forsimplet blot skal trykke på en knap, og dermed få en oversigt over hvad, som skal bestilles hjem fra den pågældende leverandør.

Så det kan de desværre ikke hjælpe med.

Det vidste jeg ikke :) Jeg vidste bare de havde noget der hed lagerstyring... Lyder lidt i mine øre som de lige så godt kunne sælge en pakke post-it sedler, og kalde det lagerstyring :)

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 17:36

Det var så lidt :)

Arbejder selv til dagligt med større systemer som NAV og Visma Business hos vore kunder, men bruger selv e-conomici vores eget firma (vi kan "nøjes" med e-conomic da vi ikke benytter lagerdelen jo) . så mener bestemt jeg kan byde ind med fornuftig feedback på dette punkt :)

Jeg ville prøve med en Visma Business på leje, det kan ikke gå helt galt, og du vil opdage en helt ny verden uden begrænsninger som åbner sig.. :)

PS: Det som nævnes med at samle bestillinger fra en leverandør kan Visma uden problemer klare som standard. :)

Dbh Johnny.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 17:40

Johnny Hansen:
Jeg ville prøve med en Visma Business på leje, det kan ikke gå helt galt, og du vil opdage en helt ny verden uden begrænsninger som åbner sig.. :)

PS: Det som nævnes med at samle bestillinger fra en leverandør kan Visma uden problemer klare som standard. :)

Jeg har kikket lidt på Visma, men der var dengang et kæmpe minus da det ikke kunne synkroniseres med webshops
Ved du om der er sket noget nyt der? 

Fra Risskov
Tilmeldt 12. Jan 08
Indlæg ialt: 238
Fra  iAdvice Skrevet kl. 18:27

Hej hej .

Der findes en Visma webshop som passer til B2B handel, ikke handel mod private som i B2C :) Den er bare ikke ret god, ærligt talt :)

Visma kan som udgangspunkt integreres med alle webshops, men der findes ikke nogle "plugins" til de mange webshops der findes på markedet. Visma har fokuseret på B2B markedet og hvis der skulle lave plugins til de mange webshops som findes, så ville dette være et kæmpe projekt :)

Vi kan dog sagtens lave en integration mod de fleste webshops, det vil dog være mod ekstra betaling fra vores side. Visma henvender sig til firmaer fra 5-10 brugere og opefter, ellers blive der ganske enkelt for dyrt i drift, tilgengæld får man så det fedeste system, og har man lidt flair for IT og systemer, så vil man kunne komme sygt langt selv med Visma på egen hånd. Det tror jeg bare ikke mange er klar over desværre. :)

Du kan se denne video som viser hvordan en superbruger selv kan designe / tilpasse et skærmbillede via designværktøjet som Visma indeholder.  http://iadvice.dk/online-demoer/visma-business-design/design-af-skaermbillede.html

En Visma Business med integration til ens webshop kan ikke sammenlignes med nogle af de onlinesystemer der findes på markedet, det er en ERP platform og ikke en blot et
regnskabsprogram som e-conomic m.m. :)

Hvis du har lyst kan jeg sætte dig i kontakt med en visma business kunde som har integration til deres webshop, så kan du høre deres erfaring og deres historie om Visma er godt eller skidt.

Dbh Johnny.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)