Hej jeg har som nogen nok allerede har været forbi startet en lille webshop op, som handler med hjemembiograf tilbehør, (der er meget arbejde endnu).
På siden kunne jeg rigtigt godt tænke mig at lave nogle "besøgs artikler" hvor jeg er ude og se (og opleve) folks hjemmebiografer, altså noget alla bladet Vmax som fremviser (og skriver om) "gejlede" biler. Men med folks hjemmebiograf. Mange af disse folk (her under mig selv) går jo super meget op i deres hjemmebiograf og gør meget ud af dem, og vil gerne vise dem frem.
Tror i at det ville være en god idé til at få folk ind på siden og evt. sælge dem noget (på sigt). Det kunne vel også give noget mere trafik?
Ja, det er en god ide - hvis du er god til både at finde de rigtige folk at besøge og til at gennemføre interviews og skrive artikler. Så det kræver lige lidt forberedelse og planlægning, ellers kan du risikere at spilde en masse tid på det. Held og lykke med projektet.
Spørgsmålet er nok om der er harmoni i den tid du skal bruge på det kontra det mersalg det vil give. Der er flere fora, som bygger på ligende koncept, så det kan sagtens lade sig gøre.
En ide kunne vel vaere at have links i "rundvisningsartiklerne" direkte til de varer der bliver vist, og saa haabe paa mersalg den vej, om det virker skal jeg ikke kloge mig i. :)