Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af korrekte afgiftskonti samt salg med træk på lager E-conomic

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Eksperter.

Ved nylig omlægning fra Mamut til E-conomic er jeg løbet ind i lidt problemer. Den virksomhed jeg arbejder for distribuerer spiritus af forskellig art.

Processen er for så vidt ganske enkel. Vi har eneret på de produkter vi forhandler og der er tale om simpelt køb og salg. Vi har i Mamut aldrig anvendt lagertræk og har heller ikke haft en synderligt specifik kontoopsætning. Men dette skal være slut nu.

Reglerne for spiritusimport samt videresalg er ganske skrappe og hver måned indberetter og betaler vi afgift på baggrund af månedens salg. De afgifter der betales er spiritus og vin afgift ligesom der også skal betales flaskeafgift.

Vi har tidligere lavet disse udtræk manuelt men vil meget gerne have sat mine konti ordentligt op i E-conomic således at dette sker automatisk.

For at gøre en lang historie kort vil jeg høre om der er nogen på dette forum som har kendskab til en god bogholder/revisor som kunne hjælpe mig med denne opsætning ASAP.

Ser frem til at høre fra jer.

Bedste hilsner

Hans-Christian

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans-Christian.

Jeg håber du har fået svar på dit spørgsmål.

Hvis ikke, har e-conomic nogle samarbejdspartnere der henvises til i sådanne situationer. Du kan finde samarbejdspartnerne her.

Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)