Hej Casper ! Tak for dit input, som jeg finder yderst interessant. Vi havde netop før Påske færdiggjort nogle lokaler i Herfølge, som desværre brændte ned (påsat brand) i selve Påsken, og således nåede vi aldrig at tage disse lokaliteter rigtigt i brug Vi har dog fortsat postadresse på stedet, men har lånt nogle midlertidige lokaler indtil vi kan genåbne i nye omgivelser. Det gør vi således medio august. Vi får fysisk butik på omkring 100kvm og lager/produktions-plads på yderligere ca. 200kvm. Selve butikken ligger i Strøby Egede 6 km fra Køge Centrum (postnummer 4600 Køge). Hele Juli vil gå med istandsættelse mv. Da vi ikke tidl. har haft fysisk butik, og da vi får temmelig meget plads, så er vi ude efter en udvidelse af varesortimentet, og her lyder din idé om sokker ganske tiltalende. Jeg vil MEGET gerne drøfte denne mulighed nærmere. Kontakt mig endeligt ...
|
Lars Hjartbo:Vi har et parti (ægte!) Dolce & Gabbana undertøj.
- Grå herre boxere
- Hvide herre boxere
- Dame sorte G-strengstrusse
- Dame sorte almindelige trusser
- Dame sorte t-shirts.
Der er tale om et parti på et par hundrede stk. i assorterede størrelser, som vi har købt fra et konkursbo. Boxershorts og trusser har en vejledende udsalgspris af 199,00 kr. T-shirts 399,00 kr. Alt ligger i de originale æsker,
Hej Lars !
Tak for tilbudet, men vi er mere på jagt efter faste leverandører af faste produkter.