Der er tale om et parti på et par hundrede stk. i assorterede størrelser, som vi har købt fra et konkursbo. Boxershorts og trusser har en vejledende udsalgspris af 199,00 kr. T-shirts 399,00 kr. Alt ligger i de originale æsker,
Hej Lars !
Tak for tilbudet, men vi er mere på jagt efter faste leverandører af faste produkter.
Jeg har et sports produkt vi snart begynder at sælge og søger pt. forhandlere i DK. (+Norge, Sverige og Finland) Har allerede aftaler med IFORM og Aktiv Træning som bringer artikler omkring produktet i hele skandinavien i løbet af efteråret.
Send mig gerne en PM med din mail adresse, så kan jeg sende et link + lidt start info.
eg har en hel del produkter, som kunne være interessante.
Bl.a. et næringsmiddel, der halverer restitutionstiden og øger fedtforbrændingen (velegnet til sportsfolk).
Derudover forhandler jeg diverse helseprodukter såsom müslibarer, shakes og et nyt koncept inden for kosttilskud, hvor man kan få specialdesignet sit eget kosttilskud ud fra alder, vægt, ernæring etc.
Sig til hvis det har interesse. :-)
Muligvis. Jeg tygger lige på den og vender måske tilbage herom.
Hej, du skal være meget velkommen til at sende en mail. Vil også gerne sælge dem for 10 kr. Parret. Vil bare super gerne have ryddet mit lager kløvet af næste uge. Mvh Rikke