Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger varer til Webshop og fysisk butik (Sports-relateret)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
Jeg kunne godt tænke mig at høre mere omkring den fysiske butik, planer, og specielt lokation. På sportspower holder i til omkring Herfølge?. Meget kort, det som jeg kan tilbyde er et flot display, fyldt med løbe- og skisokker. I behøver heller ikke købe noget lager, da der blot afregnes for det som er solgt. I kan eventuelt læse mere om mine sokker på NyeSokker.dk.

Hej Casper !

Tak for dit input, som jeg finder yderst interessant.

Vi havde netop før Påske færdiggjort nogle lokaler i Herfølge, som desværre brændte ned (påsat brand) i selve Påsken, og således nåede vi aldrig at tage disse lokaliteter rigtigt i brug Sad 

Vi har dog fortsat postadresse på stedet, men har lånt nogle midlertidige lokaler indtil vi kan genåbne i nye omgivelser. Det gør vi således medio august.

Vi får fysisk butik på omkring 100kvm og lager/produktions-plads på yderligere ca. 200kvm. Selve butikken ligger i Strøby Egede 6 km fra Køge Centrum (postnummer 4600 Køge).

Hele Juli vil gå med istandsættelse mv.

Da vi ikke tidl. har haft fysisk butik, og da vi får temmelig meget plads, så er vi ude efter en udvidelse af varesortimentet, og her lyder din idé om sokker ganske tiltalende.

Jeg vil MEGET gerne drøfte denne mulighed nærmere. Kontakt mig endeligt ...

Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 17:40

Lars Hjartbo:

Vi har et parti (ægte!) Dolce & Gabbana undertøj.

• Grå herre boxere
  • Hvide herre boxere
  • Dame sorte G-strengstrusse
  • Dame sorte almindelige trusser
  • Dame sorte t-shirts.

Der er tale om et parti på et par hundrede stk. i assorterede størrelser, som vi har købt fra et konkursbo. Boxershorts og trusser har en vejledende udsalgspris af 199,00 kr. T-shirts 399,00 kr. Alt ligger i de originale æsker,

Hej Lars !

Tak for tilbudet, men vi er mere på jagt efter faste leverandører af faste produkter.

Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 17:45

Agent:

Jeg har et sports produkt vi snart begynder at sælge og søger pt. forhandlere i DK. (+Norge, Sverige og Finland)
Har allerede aftaler med IFORM og Aktiv Træning som bringer artikler omkring produktet i hele skandinavien i løbet af efteråret.

Send mig gerne en PM med din mail adresse, så kan jeg sende et link + lidt start info.

Jeg har netop sendt dig en PM

Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 17:51

Allan I:

eg har en hel del produkter, som kunne være interessante.

Bl.a. et næringsmiddel, der halverer restitutionstiden og øger fedtforbrændingen (velegnet til sportsfolk).

Derudover forhandler jeg diverse helseprodukter såsom müslibarer, shakes og et nyt koncept inden for kosttilskud, hvor man kan få specialdesignet sit eget kosttilskud ud fra alder, vægt, ernæring etc.

Sig til hvis det har interesse. :-)

Muligvis. Jeg tygger lige på den og vender måske tilbage herom.

Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 18:02

knockoutsports:

du kan prøve at se www.kosp.dk

og kontakt mig dernæst hvis det er af interesse.

Virker ret kampsports-relateret?

Jeg vender måske tilbage til dig ved en senere lejlighed, men i første omgang er det ikke hvad jeg søger.

Ellers flot shop :-)

Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 18:04

knockoutsports:

du kan prøve at se www.kosp.dk

og kontakt mig dernæst hvis det er af interesse.

Virker umiddelbart mest kampsport-relateret, og er ikke umiddelbart hvad jeg søger.

Muligvis vender jeg tilbage til dig på et senere tidspunkt.

Ellers fin shop 

Tilmeldt 3. Nov 09
Skrevet kl. 18:14

Rosalie10:

Kunne du ikke være interesseret i mit restparti af Crocks lignende sko. Jeg har både herre og damemodellen, og de er i alle farver.

Jeg solgte dem uden problemer for 120,- fra str. 36- 45

Du kan få dem for 15 kr. pr. par

Hmmm.... Var egenligt ikke lige hvad jeg søgte, men omvendt måske ikke så tosset en idé alligevel Big Smile

Jeg sender dig muligvis en mail herom.

Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:00
Hej, du skal være meget velkommen til at sende en mail. Vil også gerne sælge dem for 10 kr. Parret. Vil bare super gerne have ryddet mit lager kløvet af næste uge. Mvh Rikke
Tilmeldt 17. Jun 06
Indlæg ialt: 70
Fra  StrongMind Skrevet kl. 22:28
Alt i tennisudstyr. WWW.topspintennis.dk

Vi har argenturet i danmark. Meget stort mærke i tyskland.høj kvalitet og skarpe priser.

Kunne det være interessant?
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 22:34

Jeg kan supplere dig med alt indenfor energi produkter, protein og meget mere hvis du ønsker.

Se mere på www.stepupfitness.dk - Måske nogle af produkterne kunne vække interesse.

VH

Richard

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)