Jeg sælger denne hjemmeside, som kan sammenlignes lidt med hjemmesiden adbrite (hvis i kender den) og nok også google adsense for den sags skyld.
Altså man kan registrere sig og sælge reklamer på ens hjemmeside eller købe på andres. Du kan selv prøve at se dig lidt omkring på hjemmesiden :)
Det siden kører på hedder "Adquick". Jeg betalte $99 for adquick, $9 for at fjerne linket tilbage til adquick og $19 for support og opdateringer. I alt $127, ca 650 kr.
Hvis du googler adquick kan du se hvordan det ser ud. Jeg har selv lavet logo og ændret designet en del til at passe sammen og gøre siden unik.
Der kan være småting der måske stadig skal ændres ved designet, men det kan jeg hjælpe med.
Siden er ikke gået igang endnu, så formod ingen besøgende eller indkomst.
Det du får når du køber er: Domæne (gratis flytning til din internet.bs bruger), MySQL filerne, hjemmeside filerne, licens nøglen til adquick (som kun kan bruges på det domæne) samt små rettelser af designet hvis du vil.
Siden er engelsk, men der er en fil man bare skal oversætte indholdet af for at ændre sprog, så det er ikke særlig svært. Så hvis du vil lave den om til en dansk hjemmeside i stedet for, så kan du gøre det super nemt.
Der kræves nogle ting for at hoste siden: http://www.phplemon.com/adquick_requirements.php Langt de fleste web hosts kan sætte dig op med de krav der, så det skulle ikke være noget problem. Jeg kan også hoste dig mod betaling på min server :)