det lyder meget ekstremt billigt kunne der oveni linkes til nogle reference tekster og skrives om alle emmer og er det til kunden er tilfreds for synes prisen den er så billige ikke fordi for billige men alt laves unikt mv.
lyder simpelthen som et superbilleligt tilbud
ekstra tillægs spørgsmål hvor langt tid er tilbudte er det kun i dag eller er det et blivende tilbud , for prisen er jo god , den prisen vis altid den pris ,har jeg da en der hjælpe en jævnligt til meget fair pris for mig
Det lyder meget billigt, men en artikel på 150-200 ord er jo ikke meget. Det må være svært at lave en go artikel med så få ord. Det minder meget om en lille beskrivelse til et linkkatalog.
Kan man sige ja tak for tilbuddet, og så afvise igen, hvis man syntes den første "artikel" er for dårligt lavet?
Hvad skal du have for SEO tekster på ca. 400 ord? 70kr.?
Tror godt jeg vil bestille nogle til min maling og tapet side så.
Tag ikke denne kritik personligt, men benyt den som en hjælp.
I er en virksomhed, som blandt andet udbyder tekstforfatning hvorfor jeres kunder formentlig har tillid til, at I netop har styr på grammatik. Desværre er jeres side fyldt med grammatikfejl, navnlig fejl i form af sammensatte ord fremkommer hyppigt.
Det er en rigtig fin og billig pris, men for mit vedkommende hopper jeg tilbage til Google, for at finde en anden tekstforfatter, når udbyderens side indeholder øjensynlige fejl.
Dette indlæg er ikke ment som en post, der skal flytte fokus fra dit imponerende tilbud, men desto nærmere en hjælp til at forbedre indholdet af jeres hjemmeside.