Tryk venligt på den tak Ser den dum ud det sted jeg har placeret den ?
|
En siger han kun kan se den med firefox og ikke med ie!
Tryk venligt på den tak Ser den dum ud det sted jeg har placeret den ?
|
Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte
En siger han kun kan se den med firefox og ikke med ie! |
jeg fandt det efter 5 minutter kigget på din siden , det stod bagved nogle links i venstre side på hjemmeside , man kan ikke se knap google 1 + men kunne se lidt logo google og gætter det er der et links var men klikket videre forstår ikke rigtigt hvad skal bruges til skal loge ind på min google konto først før man kan sige synes om , men jeg forstår ikke hvad det skal bruges til ? |
ja, den er ikke placeret særlig godt. Du er også nødt til at komme med 1-2 linier om hvad f.. det går ud på, fx "Anbefal siden til andre" el.lign. Som den er nu får du ingen klik. |
Det står vel hvad det går ud på når man føre musen over knappen eller ? "jeg fandt det efter 5 minutter kigget på din siden , det stod bagved nogle links i venstre side på hjemmeside , man kan ikke se knap google 1 + men kunne se lidt logo google og gætter det er der et links var.." Kan du sende mig en print screen af det du ser for jeg ser den perfekt i min ie9 og firefox. Med +1 knapperne kan personer, der er vilde med dit indhold, anbefale det på Google-søgning |
Jeg ville selv placere knappen ovre til højre - under "10 nyeste links". Der er god plads (og hvid baggrund), og den vil ikke blive overset på samme måde, som jeg mener den gør nu. Dernæst vil det virke mere logisk at brugerne stemmer på de 10 seneste links end at stemme på søgefunktionen (som den er placeret i nærheden af nu). Hvis du endelig skal have knappen placeret, hvor den er nu, så flyt den i det mindste ned under knappen "Søg" - så den ikke adskiller inputfelt og knap. Lige nu presser knappen sig ind imellem de to, hvilket ikke tjener noget formål. |
Hej igen jeg valgte også først at sætte den under søge knappen men kunne ikke få den til at stå pænt ved siden af. En anden grund til jeg vælger at sætte den i venstre side er at så vises den på alle mine under sider. Jeg ved ikke om de flere besøg jeg modtager nu skyldes den knap men hvis det er den, så jeg sgu godt tilfreds |
Ok, så har du ikke brug for vores input, hvis du er godt tilfreds med dens nuværende placering. |
Det kunne også være Aminos som var inde og tjekke din nye knap... Har du fået en mærkbar ekstra tilgang af besøgende efter knappen er tilføjet? Og hvor mange har trykket på din nye knap? Jeg overvejer også knappen på min maling og tapet side maler-maling.dk Dbh Michael Haahr |
Besøgs tallet steg kraftig kort tid efter jeg satte den på og skrev om den på Amino, så kan ikke rigtig vurdere om det blot skyldes nysgerrighed fra Amino brugerne eller om den +1 knap har god effekt. Ligger normalt ved denne tid kun med 1-2 online og nu pludselig 10-15 stk online ifølge min chart counter nederst. |