Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kørselsregnskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Jeg har nu været ved at læse omkring kørselsgodtgørelse, i privat bil, hos skat.dk. Jeg er med på at jeg skal føre detaljeret regnskab, mht. startsted/bestemmelsessted/triptæller start/slut mv.

Mit spørgsmål er så, om det kan passe, at man også skal føre kørebogen ved privat kørsel ?? - Pænt træls at skulle skrive ned når man kører over i Fakta...

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Apr 11
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:52

Jeg følger lige med..

Var ikke klar over at man også skulle skrive for privat kørsel.. ( Eller måske )

Mvh.
Alexander

"Mit eneste problem er at jeg ser muligheder over alt, det er hektisk..... Nej det er faktisk også en mulighed"

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 23:59

Hej Sten,

Nej du behøver ikke at dokumentere de private km med specifik adresse, dato, mv.

Når du er færdig med at køre erhverv registrerer du at du begynder at køre privat, og først når du skal ud på din næste erhvervsnæssige tur, så registrerer du triptælleren igen.

Den private kørsel imellem de erhvervsmæssige ture kan eksempelvis være "Privat 653 km", som fordeler sig hen over 14 dage.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:24
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)