Kære aminoér På www.sikkerhedseksperten.dk hvor jeg sælger sikkerhedsskilte, har jeg forsøgt mig med et nyt webshop system... og det trods min begejstring for magento. (man skal jo være åben for nye systemer) Jeg har selv arbejdet en del med opsætning, import af produkter, design implementering, og syntes faktisk det er gået rigtig godt. Derudover har jeg haft Nikolaj fra netop redshop, til at installere kreditkort betaling + alt det jeg ikke kunne finde ud af :). Min oplevelse er faktisk at redshop er et hamrende godt webshop modul. Man skal selvfølgelig vide at ægteskabet med JOOMLA er tvungen, men kan man arbejde med JOOMLA er redshop usammenligneligt. Så herfra en meget varm anbefaling af redshop shop modulet og deres hosting system redhost.dk Sidst og ikke mindst, levere Ronni og hans team super service, som ganske enkelt er priceless, når man bygger en ny webshop op. Ps. Jeg arbejder stadig på min webshop, der dog er live, hvis nogen skulle kikke forbi. |
På din "Om mig" side:
...med min kone Sanne på 15 år...
Jeg går selvfølgelig udfra at det er en fejl, og derfor fik jeg også dagens grin :-)
Men ellers ganske fin side. Har de også lavet templaten eller?