Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop der virkelig rykker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoér

På www.sikkerhedseksperten.dk hvor jeg sælger sikkerhedsskilte, har jeg forsøgt mig med et nyt webshop system... og det trods min begejstring for magento. (man skal jo være åben for nye systemer)
Beslutningen blev redshop som er udviklet af danskere, blandt andet Ronni som også er amino medlem.

Jeg har selv arbejdet en del med opsætning, import af produkter, design implementering, og syntes faktisk det er gået rigtig godt. Derudover har jeg haft Nikolaj fra netop redshop, til at installere kreditkort betaling + alt det jeg ikke kunne finde ud af :).

Min oplevelse er faktisk at redshop er et hamrende godt webshop modul. Man skal selvfølgelig vide at ægteskabet med JOOMLA er tvungen, men kan man arbejde med JOOMLA er redshop usammenligneligt.

Skal jeg sammenligne med magento, som jeg fortsat kører på brandudstyr.dk, vil det nok være redshop jeg vælger. Ikke fordi at redshop er bedre end magento, men fordi jeg egentlig er kommet frem til, at mine behov ikke er så store... med multishop system og jeg ved ikke hvad magento ikke ruller ud som standard. :)

Så herfra en meget varm anbefaling af redshop shop modulet og deres hosting system redhost.dk 

Sidst og ikke mindst, levere Ronni og hans team super service, som ganske enkelt er priceless, når man bygger en ny webshop op.

Ps. Jeg arbejder stadig på min webshop, der dog er live, hvis nogen skulle kikke forbi.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

På din "Om mig" side:

...med min kone Sanne på 15 år... 

Jeg går selvfølgelig udfra at det er en fejl, og derfor fik jeg også dagens grin :-)

Men ellers ganske fin side. Har de også lavet templaten eller?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 17:17

hahaha 15 år er vel ok? (tak for hintet :))

Nej templaten kommer herfra http://www.rockettheme.com/joomla-templates/mercado, men redshop er "klargjort" eller hvad man skal kalde det, til skabelonen.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:28

Okay rocketthemes laver satme også nogle lækre templates :)

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 17:59

Hej Boysen..

Tillykke med butikken - det ser rigtigt lækkert ud... !;-)

Jeg kan dog se, at den har nogle af de gængse joomla udfordringer.. Bla svarer dit site både med og uden www

også prøv lige at tage denne adresse

http://www.sikkerhedseksperten.dk

Og sæt ind i googles søgefelt, og se hvad der sker - jeg tror måske ikke du er helt tilfreds med resultatet.. Bla metadescriptions ved 1. resultat - men dine admin sider ser også ud til at være indexerede..

Der er rigtig mange ting man skal være obs på når man arbejder med joomla som cms i fh. til søgemaskinerne, - og man skal vide hvad man har med at gøre helst lidt mere end 100%..

Men bortset fra det - er det jo en rigtig lækker shop at se på rent designmæssigt..Yes

/Ulrik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:02

det ser da udmærket ud, men alle billeder virker ikke på hjemmeside alle de øverste kan ikke ses på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 18:03

Hej Ulrik

Tak for feedback, det er helt sikkert også nogle af de ting, jeg sidder med i øjeblikket.

Siden er dig kun lige ankommet på domænet sikkerhedseksperten.dk (2 dage siden), så den er ikke indexeret endnu.

Men du har ret, der er nogle udfordringer med Joomla som jeg sidder og retter på nu.

Dette var dog ment som en anbefaling af redshop, som shopsystem :).  Joomla´s problemer kan for det meste løses med en ordentlig opsætning af sh404sef

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:43
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Boysen

Fin side ren stil ... dog var der 3 ting der fald mig i øjnene.

1) Dit logo passer ikke helt ind det bør rammes ind eller noget ...

2) Skrift farven er grå den ville være mere læselig i sort #000000

3) "læg i kurv" ville jeg lave hvid #ffffff

Ellers dejlig overskuelig side.

/allan

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)