Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med blog - Oversættelse af Wordpress tema

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har netop fået en blog - eller ja, jeg arbejder på sagen.

Mit problem er bare, at jeg ikke kan finde ud af, hvor jeg skal ændre ordene inde midt på siden - jeg har ingen problemer med at ændre ordene i siderne - nogen der ved, hvor jeg skal lede?

Et andet problem er den ting, der står og "kører" lige over indlæggene - hvad er det og hvordan får jeg den brugt til noget konstruktivt?

Bloggen er lavet i wordpress - og jeg er åbenlyst ikke særlig rutineret i det - men håber nogen kan hjælpe.

I kan se bloggen her : www.trændinhest.dk

Blogger om heste og træning af heste på www.trændinhest.dk

Tilmeldt 28. Jun 11
Skrevet kl. 20:24

Slet ingen der kan hjælpe?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nikoline31:

Mit problem er bare, at jeg ikke kan finde ud af, hvor jeg skal ændre ordene inde midt på siden - jeg har ingen problemer med at ændre ordene i siderne - nogen der ved, hvor jeg skal lede?

Et andet problem er den ting, der står og "kører" lige over indlæggene - hvad er det og hvordan får jeg den brugt til noget konstruktivt?

Bloggen er lavet i wordpress - og jeg er åbenlyst ikke særlig rutineret i det - men håber nogen kan hjælpe.

I kan se bloggen her : www.trændinhest.dk

Hej Nikoline

Så er der svar! :-)

Videosvar: http://www.screencast.com/t/xMO7zorb2BHU

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 28. Jun 11
Skrevet kl. 16:50

Wauw Anders - 1000 tak for hjælpen - det var virkelig sødt af dig, at du gad bruge tid på det - og jeg forstod endda (en del af) det  - så helt perfekt og meget lærerigt - TAK :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)