Beklager jeg sikkert roder lidt rundt i det - er der nogle som har et godt link der forklarer lidt om det hele? |
Du kan muligvis opnå warrants/optioner, der kan gøre at du øger din ejerandel over tid efter resultater
Beklager jeg sikkert roder lidt rundt i det - er der nogle som har et godt link der forklarer lidt om det hele? |
Du kan muligvis opnå warrants/optioner, der kan gøre at du øger din ejerandel over tid efter resultater |
|
SEED Capital er en pre-seed venture fond, dvs pre-money investers til eks. det første år, de er ikke til runde 2 eller 3/exit investeringer. Men omkring hvordan og hvorledes en veture investering fra SEED ville foregå kan ikke skrives med hverken en eller 100 linier, det kommer an på lige præcis din virksomhed, din situation og dine kontrakter mellem dem, typisk 3-4 type dokumenter på ialt ca. 100 sider. Der er så mange ting der skal tages højde for vedr. dit spørgsmål, eks om du anses som key-man og hvordan pre-money kontrakten struktures og hvordan du ser dit samarbejde med SEED, smartmoney/netværks investering osv, hvad vil du med dem, kunne det være vækstfonden ville være bedre og og og. Personligt kan jeg varmt anbefale SEED, dygtige folk der ved hvad de laver, godt netværk og de er meget risikovillige (mere end normale VC''s) Men svare på dit spørgsmål herinde kan jeg ikke det vil tage en kvart bog og meget nøje indsigt i lige din situation, så jeg forslår du finder dig en dygtig advokat der er vant til VC''s og taler med ham :) |