Vi skal i forbindelse med en konkurrence bruge en meget simpel hjemmeside, hvor man har mulighed for at melde sig til et nyhedsbrev, hvorigennem man kan deltage i en konkurrence.
Senere skal hjemmesiden selvfølgelig udbygges med alskens information, men vi har andet at se til ligenu ;) Vi vil bare gerne i gang med at samle nyhedsbrevsabonnenter sammen nu.
Vi skal gerne have det op og køre HURTIGST muligt. Domænet er registreret.
Jeg vil foreslå at i får sat en simpel side op i Wordpress, og lagt et nyhedsbrevsmodul på den. Det tager ikke lang tid, og systemet kan efterfølgende skaleres som i ønsker det.
Der er mange der tilbyder den slags, og jeg kan også selv hjælpe jer - du er velkommen til at sende mig en mail på info@quickdeals.dk og forklare lidt nærmere om projektet, såfremt du ønsker et tilbud.
Du kan fint bruge den Mailchimp-konto du allerede har. Du skal bare oprette en ny liste og lave en webformular til den liste. Den kode, der bliver genereret i Mailchimp kan du bruge på din hjemmeside. Enten det er en HTML, WordPress el.lign.
Jeg vil anbefale dig en WordPress-side - du kan evt. oprette dit domæne på unoeuro.com - der kan du bestille et webhotel med WordPress installeret. Og i WordPress medfølgende design har du en del muligheder for at style det.
Ellers kan du jo få sådan en som mig til at bruge lidt tid på det :-) Hvis du er interesseret i det skal du bare ringe eller sende en personlig besked herinde.
Under alle omstændigheder god fornøjelse med projektet!
Aii hvor er I altså kvikke og gode :) Tusind tak for hjælp.
Jeg bliver ved med at stille basale spørgsmål : hvis jeg laver den her løsning med Wordpress - kan vi så senere få designet en helt anden og "rigtig" hjemmeside og så bare tage nyhedsbrevsfunktionen med over ?
Du kan altid flytte din nyhedsbrevsfunktion - det er kun et spørgsmål om, hvor du viser din kode fra Mailchimp. Du kan også vise den samme tilmeldingsboks på forskellige hjemmesider.
Du kan ikke umiddelbart se om en hjemmeside er lavet i WordPress. Det er kun et spørgsmål om designet. Så der er ikke nogen grund til at forlade WordPress for at lave en "rigtig" side. Det kan sagtens gøres på WordPress - og så har du en hjemmeside med nem adgang til at arbejde med søgemaskineopdatering, det er nemt at arbejde med siden og der kommer hele tiden nye funktioner til ( du kan nok høre, jeg er lidt forelsket i det program...).