Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - Spørgsmål

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg ved det måske er en standard ting vi snakker om her, men jeg går med tankerne om at starte en webshop...

Jeg vil gerne sælge tøj,sko, og smykker. Det vil udelukkende være unikke og knap så kendte mærker (i Danmark) jeg vil sælge.

Har en masse idéer til at tiltrække kunder, som vil gøre den endnu mere unik, men det er ikke det vi skal snakke om..

Spørgsmål:

Jeg snakker om store amerikanske mærker og leverandører jeg gerne vil henvende mig til.. Men er det så let som det lyder? Hvad skal der til for at de vil acceptere en evt. aftale? Vil kigge på investorer så snakker ikke økonomisk.

Er leverandører overhovedet interesserede i at være med til at levere til småvirksomheder som egentlig ikke officielt er sat op endnu?

Det skal starte ud i en småtingsafdeling med ganske få modeller af sko og halskæder, evt. kasketter. Da det er en start vi snakker om, og måske et overskud der skal være med til at skabe en større webshop med prof. lager osv en dag, burde man så starte med f.eks. shooples? (Unge iværksættere der har startet det, hvor man sætter en gratis webshop op)

Efterhånden som jeg forhåbentlig får nogle svar, stiller jeg nok flere spørgsmål.

Mvh

- Lasse

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på leverandøren, men i de fleste tilfælde vil de nok henvise dig til en dansk eller i hvert fald europæisk agent.

Jeg tænker også at små bestillinger fra US vil gøre produktet forholdsvis dyrt, da du ikke kan få samme rabatter som de store aftagere. Endvidere er fragten bekostelig og så skal der lige betales told og moms.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)