Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan! Pagerank fra 0-2!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

min webshop:
Det er jo en form for bekræftelse på at noget at det linkbuilding man laver fører til noget, jeg er også gået fra 0-2 på en 3 måneder gammel side, selvom det ikke har rørt mine positioner i søgeord...

Kan du se selvmodsigelsen? :-)

min webshop:
Kunne du ikke kort fortælle om hvad man kan bruge det til og hvordan man for højere toolbar pagerank?

Jo da - i kort form:

PageRank er et af over 200 "signaler", der benyttes til at rangorde et site på givne søgninger. Google opererer med en intern PageRank, som vi ikke kan se. Den opdateres kontinuerligt - næsten i realtid. Og så har de en synlig PR, der opdateres 3-4 gange årligt. Google har længe gernet ville slagte den, da den er så inderligt ligeyldig i stort ste alle sammenhænge.

Men hvad kan den så bruges til? Hvis du falder i PR kan det tyde på, at den samlede trust på din linkprofil er faldende - og så skal du agere på det.

Hvis den stiger, kan det være et signal om, at din samlede linkprofils trust er bedre i forhold til sidste opdatering for nogle måneder siden.

Altså er værdien af toolbar PageRank en smule højere end ugens horoskop i Alt for Damerne - men ikke ret meget.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 23:30

Thomas Rosenstand:

min webshop:
Det er jo en form for bekræftelse på at noget at det linkbuilding man laver fører til noget, jeg er også gået fra 0-2 på en 3 måneder gammel side, selvom det ikke har rørt mine positioner i søgeord...

Kan du se selvmodsigelsen? :-)

Jo, nu hvor du siger det...Big Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tag dig ikke af pagerank men giv ekstra energi i at videre formidle din viden så kommer resten af sig selv for google ser du laver den bedste side på alle mulig måder og detgør  du stiger på google , og som iværksættere er det vigtigste mål at vinde og formidle sit budskab man vil ud med

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 07:34

Så bare klø endnu mere på, nu hvor du kan se, at dit nuværende arbejde har båret frugt Big Smile

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:52

Ah måske var det en fejl nu jeg steget med 1 tak Big Smile Fra pagerank 2 til 3 lyder mere rimeligt.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:54

Det gjorde min gratis linkbuilding liste også på under en måned

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)