Hej med jer
Hvis du er programmør, iværksætter eller endnu bedre, begge dele, så har jeg en interessant mulighed for dig. Kort sagt har jeg en fantastisk idé til en ny virksomhed, som jeg har tænkt mig at starte op så hurtigt som muligt. Ideen er indenfor consumer internet, og jeg kan jeg sige at der er tale om et simpelt koncept indenfor online billetsalg, der både er skalerbart og har et klart omsætningspotentiale.
Da jeg har store ambitioner, ved jeg godt, jeg er nødt til at bygge det op med et team af dygtige folk, som brænder for det. Derfor vil der være tale om at vi er 2-3 personer, som starter sammen og alle har ejerandele i firmaet.
Jeg leder efter dig, som leder efter den gyldne mulighed, og som samtidig er enorm skarp udi webprogrammering, design mm. Det kunne være fedt hvis du har prøvet at starte firma på nettet før, og har erfaring med produktlancering, internet marketing, kapitalrejsning osv.
Målet er at tiltrække venture-penge så hurtigt så muligt, så vi kan opbygge et solidt firma og udbetale os selv løn. Til at starte med, vil vi selvfølgelig starte ulønnet og bruge vores fritid på det.
Jeg er selv programmør med en del iværksættererfaring (se mere på min profil herinde). Jeg bor i København.
Hvis du vil være med i et startup, og du har hvad der skal til, så skriv en privat besked til mig her eller svar her, hvis du har spørgsmål. |
Jeg har sendt en privat besked til dig.