Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en noget alternativ erhvervsforsikring

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dejlige aminoer

Efter lang tids venten sker der nu for alvor fremgang i mit eget iværksætter projekt :)

På nuværende tidspunkt står jeg og skal have skrevet en ret alternativ forsikringsaftale som egentlig bliver ét af de bærende ben i virksomheder.

Jeg søger derfor en som har viden og erfaring inden for feltet. Måske der endda sidder et par forsikringsmæglere herinde som kunne give lidt rådgivning og samtidig gøre et godt indtryk overfor en eventuel fremtidig kunde ;D

Selv om det er svært at holde sin kæft når man går med en god idé er det fra starten blevet lovet blandt de involverede at vi holder idéen væk fra offentlige rum endnu. Så skulle der side en fantastisk Amino derude som er villig til at give lidt rådgivning, så skriv her, på PM, smid et telefonnummer eller måske en mail-adresse. Så tager jeg kontakt den vej igennem :)

På forhånd tak for hjælpen og god mandag :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Skrevet kl. 13:44

Jeg tillader mig lige at bumpe engang :)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:00

Du bliver nødt til at fortælle lidt mere om det, ellers er det MEGET svært at hjælpe dig.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:25

Okay ... det fungere på den her måde ...

Hvis du vil have hjælp skal du give noget igen, det du giver igen på Amino er indhold samt credit til den som hjælper dig. 

Hvis du vil have hjælp privat, så er du nødt til at hoste op og betale det som det koster.

Så hvis du er så naiv at du tror ingen har tænkt samme tanke som dig før, eller måske bange for at få åbnet øjnene for evt. fejl i jeres projekt inden det er for sent at gøre noget ved det, så syntes jeg du skulle hyre en forsikringskonsulent.

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. Jan 06
Skrevet kl. 20:06

Mikkel Mikjær Christensen:

Okay ... det fungere på den her måde ...

Hvis du vil have hjælp skal du give noget igen, det du giver igen på Amino er indhold samt credit til den som hjælper dig. 

Jeg kan give dig ret i at jeg ikke skaber noget indhold her i form af tekst eller viden, Jeg forsøger at skabe kontakter til de folk som kan hjælpe mig videre med projektet. Skulle jeg komme i kontakt med den/de rette personer ville det højst sandsynligt være de samme mennesker jeg ville fortælle om hvis jeg senere skulle falde over et lignende indlæg. Man skaber netværk! Er der ikke også indhold? Og er det ikke også en del af idéen bag Amino?

Hvis du vil have hjælp privat, så er du nødt til at hoste op og betale det som det koster.

Så hvis du er så naiv at du tror ingen har tænkt samme tanke som dig før, eller måske bange for at få åbnet øjnene for evt. fejl i jeres projekt inden det er for sent at gøre noget ved det, så syntes jeg du skulle hyre en forsikringskonsulent.

Hvor står jeg ikke vil betale? Ja jeg bruger endda ordende "fremtidig kunde". Det må da indebære en form for betaling? Jeg mener vidst også en gratis indledende samtale/rådgivning er meget normalt inden man laver en fast aftale? Og ja, jeg skriver jo egentlig også at en forsikringsmægler ville være en oplagt idé, men jeg tænkte også at der muligvis kunne sidde at håndfuld erhvervsassurandører på Amino. Det ville da være et meget oplagt sted at følge med? Og de får i hvert fald ikke betaling for at skrive den forsikring jeg senere selv skal gå og betale til :)

Og forresten syntes jeg lidt det er noget fis at man ikke kan hjælpe gratis? Det er Amino jo et kæmpe bevis på at man KAN, og at folk GIDER, og det gør jeg også selv og det skønt!

Jeg bliver lidt provokeret over dit svar og kan egentlig ikke se hvordan det skulle skabe indhold, men lad nu det ligge.

Jeg er stadig meget interesseret i at høre fra folk som har viden eller arbejder inden for feltet erhvervsforsikringer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:00

Hej Casper

Har med interesse set dit indlæg og jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig

Send mig en pm og lad os tage den derfra

Mvh Mikael

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)