Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunstnerisk betalingsform...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Halløj Aminoer :-)

Mit 4 år gamle website er jeg som udgangspunkt rigtig glad for, og jeg får stadig kommentarer på det som værende "lækkert, flot, anderledes"...imidlertid er der det store minus, at jeg ikke selv kan opdatere det, og det vil gerne kunne. Jer derfor gået lidt i gang med med at kigge mig rundt i junglen efter et CMS system, hvor jeg selv kan stå ved roret (det kan man måske med alle CMS systemer….  ) på en ukompliceret men også ”designlækker” måde. Og enten skal jeg beholde mit nuværende site og iføre det en vis forfriskning, eller også skal jeg ha’ et helt nyt.

 

Jeg er billedhugger (træ, granit, Land Art) og arrangerer kurser med afsæt i kunstneriske discipliner :-) Mit nuværende site har 8 menupunkter hvoraf 4 er fyldt med fotos af skulpturer og billeder. Resten indeholder biografi, kundeliste, kursusbeskrivelser.
 

Mit valg af CMS afgøres af om "leverandøren" kan præstere en kreativ krøllet hjerne, et touch af vildskab, erfaring, dygtighed (også til søgeoptimering), seriøsitet, OG ISÆR krydret med åbenhed overfor ”alternative betalingsformer".


Den ”alternative” betaling skulle bestå af kunstnerisk modydelse/r i form af en træskulptur, granitskulptur, noget Land Art, eller et billede. Eller måske et motorsavskursus med afsæt i innovative discipliner :-) Det er selvfølgelig en forudsætning for sådan en aftale, at vi som udgangspunkt rigtig godt kan li'' hvad vi hver især laver.



Hvis du kan li'' kunst og alternativ cash og har lyst til at byde ind, hører jeg gerne fra dig. Ellers hvis du kender en, der er, må du gerne formidle kontakten.

 

Jeg er helt ny her på Amino, så jeg skal lige finde ud af, hvordan jeg gebærder mig, også i forhold til at offentliggøre navnet på mit site.

 

Tak - for tid og tanke. Jeg venter spændt :-)

Gode hilsner
behov

 

 

 

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hep :)

Hvad har du af ønsker til dit nye web-site? Samme design, eller et helt nyt og "krøllet" et? :)

Hvad er adressen til dit site, lyder sådan set meget spændende...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)