Ta' nu og læs spørgsmålet. Jeg spørger ikke til hvordan man styler sin hjemmeside. Jeg har et template, der pludselig er holdt op med at virke, og spørger til det.
Jeg kan se den virker igen nu, men du vil naturligvis gerne ind og rette på Copyright og det der står i bunden.
Det gør du ved at redigere i HTML filen, hvilket du kan gøre ved at få ind "Template Manageren", trykke på den template du ønsker at rette i så der er en gul knap ud for den - trykke på knappen der hedder noget med edit.
Så kommer du ind hvor du både kan redigere i html og CSS som venlige personer allerede har beskrevet. Teksterne i bunden ligger i HTML - god arbejdslyst.
Jeg fandt ikke ud af, hvad problemet var, men har geninstalleret mit template, som jeg nu er ved at rette til (og jo, det har jeg styr på ;-)
Men i min søgen fandt jeg nedenstående, så jeg er ikke den eneste.
I keep running into problems what installing some components into Artisteer created templates. It disables some links, messes up the look of others, etc. I am creating a site with an Artisteer template and trying to get the JomEstate Pro component to work with it. It seems to mess up various tabs (removing the styling from them altogether) and disabling various links. When i switch to one of the in built templates with Joomla, everything works fine. Why do Artisteer templates have to interfere so much in the basic code, like how they completely disabled custom CSS classes (up to this version anyway). Why can't they just style things nicely and create the relevant module positions? It seems the templates are being made much more complicated than is necessary.
Tak for jeres hjælp (jer der rent faktisk prøvede at hjælpe!)
For Joomla spørgsmål er min erfaring det er langt mere effektiv at stille spørgsmålet i et dedikeret joomla forum (efter selv at have googlet efter et muligt svar først)