Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stort comunity til salg!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere skrevet et lignende indlæg, men på grund af manglen på seriøse henvendelser prøver jeg igen. Jeg vil denne gang prøve at komme med lidt mere information så i bedre kan danne jer et indtryk af systemet.

Jeg driver et succesrigt comunity, men er på grund af nye forretningsmuligheder nødsaget til at sælge hjemmesiden fra. Jeg synes ikke det ville være retfærdigt overfor hjemmesiden eller de mange brugere hvis ikke, den får mere opmærksomhed end hvad jeg kan give den pt.

Hjemmesiden har mange ansigter, da det i og for sig kan betragtes som værende et stykke software. Der er tale om en stor database men med flere udseender. Ideen bag hjemmesiden er at man kan tilknytte flere forskellige templates/udseender men at brugerne oprerer i samme database. Det vil sige at jeg har drevet hjemmesiden som et affiliate system, hvor jeg har henvendt mig til større portaler for herefter at lave en template i deres design  implementeret ovenpå comunitiet. Herved er comunitiet vokset støt og indtjeningen steget hvilket gavner os og portalen som linker til comunitiet. Portalen får en del af indtjeningen, øget trafik og et nyt forretningsområde uden omkostninger. Når jeg siger uden omkostninger menes det at jeg hidtil har stået for driften og designet af templatene til de pågældende portaler.

Man kan dog også forstille sig, at man sælger templatet, eller laver en abonnement-ordning, for herved at tjene på den udbudte service.

Pt. har tre portaler(Tjeck, Ritz og The Plaze) tilmeldt sig denne affiate løsning, du kan læse mere om dem ved at besøge min hjemmeside i-sy.dk, ønsker du dog et eksempel kan du gå til www.ritzkoege.dk, og når du er inde på siden så klik på banneret "besøg vores nye venne portal". Vi har gennem denne type samarbejde oplevet en stødt fremgang af medlemmer så vi nu er oppe på 1500+. Hjemmesiden er ligeledes velbesøgt, hvilket antallet af sidevisninger for Januar 2007 tydligt understreger nemlig 44.000+.

Indtjeningen på siden opnås ved salg af plus-medlemskaber. Priserne er som følger en måned 26.95 DKK,  tre måneder 66.95 DKK og seks måneder 121.95 DKK.

Der er ligeledes mulighed for salg af bannerreklame, reklame i nyhedsbreve til brugerne med mere.

Alt kan selvfølgelig administreres på hjemmesiden. Alt fra bruger administration, opsætning af templates, priser, afregninger til samarbejdspartnere, udsendelse af nyhedsbreve og meget meget mere kan styres i det tilhørende administrationsmodul.

Jeg er kun interesseret i seriøse bud på hjemmesiden og de tilhørende samarbejdsaftaler, så lyder det interessant for dig, tag da venligst henvendelse til mig via PM, så vi kan drøfte sagen nærmere, og jeg evt. kan komme med yderligere detaljer.  

Med venlig hilsen Martin George Suhr Madsen Ihærdig iværksætter

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Martin

Kom glad på www.webshop4sale.dk det er helt gratis og nyåbnet. henvendelser får du sgu nok ikke så mange af, men hvem ved om det kommer med tiden. Håber at se dig og din side :)

Mvh

IK

Blogger & Tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)