Vi er to unge studerende som har startet en grafisk virksomhed med formålet at designe og producere grafik til brochure, plakater, visitkort, hjemmesider, m.m. Vi vil derfor hovedsageligt producere data for kunderne. Vi er ved at vurdere forsikring, og er i den omgang lettere rystet over TopDanmarks kække bud på 7.000 kr. Dette indeholder en Erhvervsforsikring med artikler til 100.000 kr, en løsøre- og tabsforsikring og en produktansvarsforsikring. 1) Er der nogen der har gode tips til billig forsikring? 2) Er det totalt overkill med disse 3 forsikringer? 3) Hvilke forsikringer SKAL man have? Med venlig hilsen Ulla og Claus fra UC Graphics & Media |
Ja forsikringer er møj dyre.
Jeg har en fotovirksomhed her skulle jeg også bruge en forsikring til mit udstyr. Forsikringssummen er på 400.000 og det skulle Tryk have 8000 kr. for at forsikre. Dertil kom der et krav fra Tryk om at der skulle være en alarm på studiet, pris 10.500 + 500 kr. om mdr. dvs. 10.500 i engangs betaling samt 14.000 ex moms om året. Hertil skal der siges at jeg har en selvrisiko på 4335 kr.
Det er da det glade vanvid ...
Med venlig hilsen
Anna Kjærulff - Fotograf - http://stjernestudiet.dk