Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man regne med de info fra Whois?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke helt om gruppen jeg har lagt den i passer ;)

Jeg undre mig over hvor meget man kan regne med de info man kan finde om sit domæne når man slår det op via Whois.

Jeg tillader mig at bruge Amino som test kanin på billedet her under ser man en søgning på Amino.dk hvis man så klikker site profile/side profil i tab menuen får man en række SEO infomationer men hvor meget kan man regne med disse info?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:25

Slet ingen der ved noget om dette her ?

/allan

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
De oplysninger stammer ikke fra domænets whois oplysninger (disse omfatter normalt kun kontaktoplysninger/navneservere), det er oplysninger som den side du har brugt har hentet via andre kilder - f.eks. ved at kigge via google og andre tjeneste hvor mange links etc. der er. Så der er ikke rigtigt noget generelt svar på dit spørgsmål, det afhænger fuldstændigt af hvilke kilder lige netop det whois site du bruger anvender, og hvis ikke du kan læse om det på deres site så er det svært at komme med et bud på.
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:13

Tak for dit svar Sune ;)

/allan

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:10

DesignYOU:

Jeg undre mig over hvor meget man kan regne med de info man kan finde om sit domæne når man slår det op via Whois.

Jeg tillader mig at bruge Amino som test kanin på billedet her under ser man en søgning på Amino.dk hvis man så klikker site profile/side profil i tab menuen får man en række SEO infomationer men hvor meget kan man regne med disse info?

De viste informationer er faktisk ikke whois informationer. Whois er bare hvem der ejer domænet, hvornår det udløber og hvilken navneserver der er primær osv.

Så de informationer, som du viser her er bare en ekstraservice fra det whois site som du nu vælger at bruge. 

Og det er rene gæt og estimater, som du ikke skal stole en dyt på. :-)

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:15

Hov, Sune kom først med det rigtige svar :-)

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)